興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 7706


1#
發表於 12-1-10 13:03 |只看該作者
我屋企部電腦,我和小朋友分別用不同的賬戶的。這幾天我小朋友用佢的賬戶用IE上網,每次都上不到,每次打開它的時候都會彈出”I E已經停止運作 “要關閉程式。佢只有用Google 上網。為什麼用我賬戶經IE上網又得呢?係咪小朋友delete 了一些東西,我見我小朋友賬戶裏的電腦桌面裏的IE字眼改了做lauch IE。是不是這裏出錯?


子爵府

積分: 11908


2#
發表於 12-1-10 14:35 |只看該作者
本帖最後由 pineapple0983 於 12-1-10 14:36 編輯

可以試下去 program files\internet explorer\iexplore.exe,直接行個 IE,睇吓得唔得。桌面嗰個只係 shortcut 而已~如果真係得,刪左原來個 shortcut,做番另一個 ie shortcut 在桌面就得。

唔得就建議再重新裝過 IE 或者裝第個 browser,例如 firefox ,應該就會上到網。

原因可能中毒。或者IE 被綁架等的後遺症。如果屬實,應先清左毒先搞~


男爵府

積分: 7706


3#
發表於 12-1-13 09:25 |只看該作者
回覆 pineapple0983 的帖子

謝謝。但是我的IE是和他共用的,如刪去,連我的都會刪去?


子爵府

積分: 11908


4#
發表於 12-1-13 10:29 |只看該作者
本帖最後由 pineapple0983 於 12-1-13 10:32 編輯
heiB 發表於 12-1-13 09:25
回覆 pineapple0983 的帖子

謝謝。但是我的IE是和他共用的,如刪去,連我的都會刪去?

可能你仲未明我講乜......

我係話刪除佢桌面個 IE 的"捷徑",不是 IE 本身。e+ 你桌面個IE 冇問題,即係IE冇問題,佢個桌面可能比野搞過,首先會做某d野,跟住先著個 IE;但"某d野"出左問題,個IE 捷徑咪出 error 囉。

桌面 desktop 的 IE icon 只是捷徑,而 c:\program files\.......\iexplorer.exe 先係IE 的真身。你刪除佢個捷徑,點會影響你呢?

d小朋友有時上網唔識分辨,亂 download 野都有 e 個可能架~

以上純靠估~


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo