自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3912


1#
發表於 12-1-12 16:01 |只看該作者
老公前幾個月同我姨因小事嘈過,我姨一直唔睬佢到依家!但之前佢生日我地都有去,但今日突然另一位阿姨打來,話食團年飯但叫我唔好叫老公!
我唔想大時大節留低老公一人,因佢已經冇親人,媽一早過身,爸又中風係e院,得番個貪錢妹係加國!自從62中風,老公話佢得番我同阿仔最親,我就一大班親戚,佢叫我唔好蝦佢!諗番呢句說話,我就唔想同阿仔去,想留係屋企同佢過!
大家覺得點好?去,用咩藉口同老公講?唔去,用咩藉口推阿姨呢?




子爵府

積分: 10831

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-1-12 16:04 |只看該作者
團年飯緊係一家人食架啦, 如果呀姨個邊唔體諒, 就同佢講, 想同老公一齊食飯, 如果你地唔想佢來, 咁我地都唔來啦. 唔使用藉口, 費時越描越黑.

點評

yoyomum2002  agree  發表於 12-1-12 18:32
babyfunny0816  agree  發表於 12-1-12 17:03
大猫猫与OTT  同意!我都學應該甘做!  發表於 12-1-12 16:57
BonBonLin  長輩係咪應該大諒啲呢  發表於 12-1-12 16:34
yycathy  同意,一家人要齊齊整整  發表於 12-1-12 16:15
紅白藍  同意......  發表於 12-1-12 16:10


伯爵府

積分: 19839

畀面勳章


3#
發表於 12-1-12 16:06 |只看該作者
你老公會唔會亦唔想去食飯?


子爵府

積分: 13814


4#
發表於 12-1-12 16:08 |只看該作者
你E真係小家, 大人大姐因小事嬲一世咩! 你直接同E講我同C6係一家人, 一齊來一齊去, 你唔歡迎我全家都唔來! (如係你E唔啱)

叫老公一齊去買嘢"乙水"番你E, 要預先同E講, 你老公都唔好意思, 到時會一齊來, 大家一家人, 好來好去 (如係你C6唔啱)

點評

我想生三個  agree,好提議  發表於 12-1-12 17:08


大宅

積分: 3912


5#
發表於 12-1-12 16:10 |只看該作者

引用:你老公會唔會亦唔想去食飯?

原帖由 6299daside 於 12-01-12 發表
你老公會唔會亦唔想去食飯?
我老公嘈完第二日已經冇事,只係我姨小氣唔睬佢!老公係街撞過我姨都有叫佢,係姨唔理佢當佢冇到!




大宅

積分: 2774


6#
發表於 12-1-12 16:12 |只看該作者
妳老公同妳結婚,佢有冇屋企人,妳都係佢最親個果,點解大時大節要掉底佢
小人長戚戚,君子坦蕩蕩


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-1-12 16:13 |只看該作者
吓..... 咁小氣, 咁你問不如問下你阿媽, 話你阿姨咁講, 仲好唔好叫老公黎食飯啦


大宅

積分: 4549

畀面勳章


8#
發表於 12-1-12 16:15 |只看該作者

如果你係我...你會

我當然唔會掉底老公,要去就一齊去..




琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


9#
發表於 12-1-12 16:16 |只看該作者
同老公食啦, 個E小氣成貢, 咪鬼睬佢!:;pppp::;pppp:
你若盛開, 蝴蝶便來!


伯爵府

積分: 19839

畀面勳章


10#
發表於 12-1-12 16:16 |只看該作者
回覆 pekkle321 的帖子

同你阿E講大家嘈完無事la,小事化無,團年飯唔只同你E飯架ma,如果成家堅持唔叫你C6,咁一齊唔食!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-1-12 16:16 |只看該作者
對你老公黎講, 你同個仔係佢一家人, 團年飯係一家人食, 要食一齊食!
如果阿姨企硬, 唯有自己同個仔都唔去, 陪老公


大宅

積分: 1907


12#
發表於 12-1-12 16:17 |只看該作者
你直接問阿姨咩叫做團年飯?


大宅

積分: 3912


13#
發表於 12-1-12 16:18 |只看該作者

引用:你E真係小家,+大人大姐因小事嬲一世咩!+你

原帖由 dongnut 於 12-01-12 發表
你E真係小家, 大人大姐因小事嬲一世咩! 你直接同E講我同C6係一家人, 一齊來一齊去, 你唔歡迎我全家都唔來! ...
最麻煩係件事冇話邊個唔啱,因我老公只係好大聲同佢講件事既事實,其實大家心裏諗法同老公一樣,只係大家冇人敢出聲,因明知姨小氣!老公係惡左,但又唔係佢錯,好難要佢道歉!



點評

dongnut  咁同你E講, 我一定唔可以掉低死佬, 如你唔LIKE, 我全家唔來!  發表於 12-1-12 17:35


伯爵府

積分: 18392

牛年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-1-12 16:18 |只看該作者
直接同阿E講, 我唔想過時過節掉低老公一個, 如果我成家黎你唔歡迎, 咁我唯有唔到囉

點評

pwsmay  agree~  發表於 12-1-12 17:34
GARDENERS  同意  發表於 12-1-12 16:30


大宅

積分: 2157


15#
發表於 12-1-12 16:24 |只看該作者

如果你係我...你會

真係諗都唔洗諗,一定唔會掉低老公啦。一家人吖嗎,唔洗諗借口,照講得喇。




公爵府

積分: 27611


16#
發表於 12-1-12 16:31 |只看該作者
你阿E太小家啦,係我就唔會掉低老公一個人去食飯
人生沒有劇本,沒有固定的線路,但我相信每一條路上都能看到雲起雲落,只要我們耐心而堅持!------鳳凰衛視著名主持人-陳魯豫


子爵府

積分: 10831

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-1-12 16:39 |只看該作者
呀姨輩分高些, 應該大體D架MA, 連團年飯都唔想請你老公來, 又真係唔係太好囉.
其他呀姨應該係勸下個呀姨, 唔係將件事越攪越衰.
唔通以後大家都唔見, 面左左咁咩. 到時你就真係左右做人難.
不如同呀姨傾下, 到時買D生果禮盒上去, 客客氣氣食餐飯啦.


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-1-12 16:41 |只看該作者
pekkle321 發表於 12-1-12 16:18
最麻煩係件事冇話邊個唔啱,因我老公只係好大聲同佢講件事既事實,其實大家心裏諗法同老公一樣,只係大家冇 ...

哦, 咁即係你老公都有唔啱, 阿姨點都係長輩, 小唔小氣都好, 你老公惡言相向, 就算幾有理據都有d唔著, 都唔係啱哂lor我覺得, anyway, 你阿姨唔叫佢團年又真係超小氣喎, 唉! 何必呢~
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


19#
發表於 12-1-12 16:55 |只看該作者

回覆:如果你係我...你會

咁樓主父母點講?成家人唔係阿E一個話事吧! 如果你父母都支持阿E,就寧願一家都唔去,講真嗌交大家都有唔著,一人行一步咪算囉,你阿E太少氣




子爵府

積分: 13243


20#
發表於 12-1-12 17:01 |只看該作者

回覆:如果你係我...你會

唔會掉低老公




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo