自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 27520

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 12-1-12 15:14 |只看該作者
我細過住公屋!結婚後搬走咗,但未删名。現在買樓可唔可以寫我名?




琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


2#
發表於 12-1-12 15:15 |只看該作者
刪名先啦, 正苦冇check, 未 check, check 唔到, 唔代表可以!
你若盛開, 蝴蝶便來!


伯爵府

積分: 19405


3#
發表於 12-1-12 15:22 |只看該作者
下.....我老公都無除名都買左樓喎......

點評

-bella-  冇人查到你代表唔犯法咩??  發表於 12-1-12 15:55
JOAN612  check 唔到咪無事囉.  發表於 12-1-12 15:53


公爵府

積分: 27520

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 12-1-12 15:24 |只看該作者

引用:刪名先啦, 正苦冇check, 未 check, check

原帖由 超級特務 於 12-01-12 發表
刪名先啦, 正苦冇check, 未 check, check 唔到, 唔代表可以!
删咗我個名,我驚我亞媽被迫遷到一人屋 (原本係三人屋)





珍珠宮

積分: 33944

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 12-1-12 15:27 |只看該作者
本帖最後由 clarawuwu 於 12-1-12 16:48 編輯

要刪。
俾政府查出大獲,分分鐘公屋都無。


伯爵府

積分: 17483


6#
發表於 12-1-12 15:29 |只看該作者
baby_happy 發表於 12-1-12 15:24
删咗我個名,我驚我亞媽被迫遷到一人屋 (原本係三人屋)

不如你唔好上嚟問啦,我想開口...

點評

-bella-  開口??咩先?HEHE  發表於 12-1-12 15:55
You think the only people who are people
Are the people who look and think like you
But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew
-- Colors Of The Wind


伯爵府

積分: 16486

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 12-1-12 15:31 |只看該作者
咁買樓咪唔好寫自己個名咯,想吃兩家茶禮系要付出架喇
拉拉手,好朋友,家姐豬豬,細佬牛牛^_^


禁止訪問

積分: 2768

畀面勳章


8#
發表於 12-1-12 15:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


9#
發表於 12-1-12 15:32 |只看該作者
公屋上樓後有10年免審查, 之後會抽查, check 到富戶要交雙倍租, 3倍租...
當然大把漏網之魚, 之前 IT老細俾人爆咗佢地霸住華富村風水公屋

唔怕一萬, 只怕萬一, 你諗你啦...

點評

Super-Man  華富村風水公屋 ~ 我外家住呢度...  發表於 12-1-12 15:35
你若盛開, 蝴蝶便來!


禁止訪問

積分: 73927


10#
發表於 12-1-12 15:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56930


11#
發表於 12-1-12 15:36 |只看該作者
baby_happy 發表於 12-1-12 15:14
我細過住公屋!結婚後搬走咗,但未删名。現在買樓可唔可以寫我名?



...
結婚後, 還未請你加名.


翡翠宮

積分: 97287


12#
發表於 12-1-12 15:52 |只看該作者
除左名先啦。房署做嘢好慢的,我娘家本來8人有兩個單位,
宜家剩下三個人名而已,已要求2換1幾年都比唔到?
可能因為巿區公屋好少退出嚟。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


13#
發表於 12-1-12 15:52 |只看該作者

回覆:公屋有名,可以買樓嗎?

咁都要問




珍珠宮

積分: 33669


14#
發表於 12-1-12 15:53 |只看該作者
baby_happy 發表於 12-1-12 15:24
删咗我個名,我驚我亞媽被迫遷到一人屋 (原本係三人屋)

咁做咩唔叫你亞媽同你住?mouth:

點評

Kuri  我咪想開口問呢樣囉... 你信唔信?   發表於 12-1-12 16:06


珍珠宮

積分: 33427

馬年勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章


15#
發表於 12-1-12 15:54 |只看該作者
baby_happy 發表於 12-1-12 15:14
我細過住公屋!結婚後搬走咗,但未删名。現在買樓可唔可以寫我名?



...
why not???


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-1-12 15:56 |只看該作者
mouth:


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


17#
發表於 12-1-12 15:58 |只看該作者

引用:要刪。俾政府查出口大獲,分分鐘公屋都無。

原帖由 clarawuwu 於 12-01-12 發表
要刪。
俾政府查出口大獲,分分鐘公屋都無。
X 2



---生命無價,請支持領養---


公爵府

積分: 25885

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 12-1-12 15:59 |只看該作者
要係10年資產審查前除名,
否則計算資產時會超額,
咁就入富戶,可能交雙倍.時值租金.

如果戶主係年超過60歲?? (唔SURE)
房署唔會要你地搬遷的.


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


19#
發表於 12-1-12 16:00 |只看該作者
baby_happy 發表於 12-1-12 15:14
我細過住公屋!結婚後搬走咗,但未删名。現在買樓可唔可以寫我名?



...
可以.


..

..

...

....

......





同時洗定八月十五
見你一獲打你一獲


大宅

積分: 3459


20#
發表於 12-1-12 16:00 |只看該作者

公屋有名,可以買樓嗎?

除左名先,你媽媽如65歲以上,系吾會要你搬,如以下,佢會再安排,不過樓上講過,房署動作好慢




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo