自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 64724

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


1#
發表於 12-1-11 11:47 |只看該作者
本帖最後由 Pulmma 於 12-1-11 11:49 編輯

昨日, 阿女面對佢人生的另一轉變!!

去去下廁所大叫, 成個人都震晒咁喊: 點解會咁快來咖. 之後係咁喊.

我呢, 見到個一刻, 都好驚(唔知驚咩!!) 個時我D 眼淚都係咁標出來, 不過我同自己講, 唔可以比阿女見到我喊, 我就扮鎮定, 不停安慰佢, 其實我FEEL 到我D眼淚不停向肚裡流.

真係唔知自己為何喊, 只係不停教佢點貼巾巾, 貼清潔, 我個腦就不停諗起知道有佢時的情境, 第一次照ULTRASOUND時同佢見面, 醫生照出佢係囡囡時, 老公同個醫生握手講多謝, 出世, 第一次坐, 第一爬, 第一次企, 第一次行, 上幼稚園, 升小學, 讀中一. 只係我見到佢條底底D 血個一刻, 我突然覺得阿囡又離遠我一步咁. 成個人好DOWN. (個晚我同老公講, 點解唔生多個?? 咁我會冇咁失落)

我個女, 比我預期快, 因為佢個"凶" 得個少少, 仲未駛著BRABRA, 加拿大同下面仲光光滑滑, 一條毛都未出, 就話來經期. 有點令我失預算.

有囡囡的媽咪, 你又是如何面對你女女的第一滴血??

點評

renren  初潮你講到咁感性,到我發現亞仔有夢x唔知會唔好似你咁諗又遠離我  發表於 12-1-11 17:46
weiwei  She was not afriad when it came, took it easy.  發表於 12-1-11 14:38
weiwei  Before comes, I always told her what would happen & showed her the nakpins  發表於 12-1-11 14:37


水晶宮

積分: 64724

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


2#
發表於 12-1-11 11:53 |只看該作者
阿囡係去大大時發現, 佢仲喊住同我講, 臨除褲前放咗一篤大屁, 仲似為自己"LAI C" 心仲盤算緊點處理條底底

點評

JM12    發表於 12-1-12 11:26
SONIYA*B  SOR,我笑左,好得意啊  發表於 12-1-11 16:23


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3#
發表於 12-1-11 11:54 |只看該作者
我女11歲, 來經好突然, e家來左14個月喇, 好亂, 一個月來2次, 好煩, 又長又亂! e生又話未成熟, 會係咁!


公爵府

積分: 26392

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 夏天玩到顛


4#
發表於 12-1-11 11:58 |只看該作者
當你話「我突然覺得阿囡又離遠我一步咁」,我都鼻子一酸了!

不過凡事都要樂觀d 諗,我們更加要珍惜和孩子相處的每一分每一秒。

點評

jv_cube    發表於 12-1-12 16:49
angellam68  me too  發表於 12-1-12 11:50
SONIYA*B    發表於 12-1-11 16:24
JOAN612  我個都是女呀!佢快11歲la.  發表於 12-1-11 15:07
emmatsang90  做媽咪既係咁架啦..  發表於 12-1-11 14:49
曲曲  me too, 我女升小一時都有同樣感覺  發表於 12-1-11 13:07
casswongbb  me too  發表於 12-1-11 12:50
Sumyeema1  我都鼻子一酸 x 2  發表於 12-1-11 12:40


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 12-1-11 12:01 |只看該作者

引用:當你話「我突然覺得阿囡又離遠我一步咁」,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10743


6#
發表於 12-1-11 12:04 |只看該作者
本帖最後由 shirleyying 於 12-1-11 12:05 編輯

我記得我13歲第一次M到果時好鎮定。。。。。。自己走咗去超市買M巾,之後返屋企同阿媽講,阿媽再煲啲補血嘢我飲

點解兩個都咁鎮定呢?係因為我好細個(大概3歲)已經知道M到呢樣嘢,跟住到十,十一歲時,就不斷諗自己幾時會M到,佢真係黎果時我仲好開心添,我終於大個喇!

點評

antique  3歲已知? 仲好細喎。  發表於 12-1-11 21:42
emmatsang90  me too
我也是超鎮定的..
拎學校一早講座時派給我們的來用  發表於 12-1-11 14:51


男爵府

積分: 7478

環保接龍勳章


7#
發表於 12-1-11 12:05 |只看該作者
我個都是女女,睇左你呢個post要認真諗諗,幾年後如何處理呢種事...


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


8#
發表於 12-1-11 12:06 |只看該作者
Pulmma 發表於 12-1-11 11:47
昨日, 阿女面對佢人生的另一轉變!!

去去下廁所大叫, 成個人都震晒咁喊: 點解會咁快來咖. 之後係咁喊.

我地又無咁喎 係阿女自己話比我聽佢來m 都無咩特別感覺 係覺得個女大個左

你個女幾大呀


伯爵府

積分: 19301


9#
發表於 12-1-11 12:08 |只看該作者

引用:當你話「我突然覺得阿囡又離遠我一步咁」,

原帖由 mc_pigpig 於 12-01-11 發表
當你話「我突然覺得阿囡又離遠我一步咁」,我都鼻子一酸了!

不過凡事都要樂觀d 諗,我們更加要珍惜和孩子 ...
好有感



點評

emmatsang90    發表於 12-1-11 14:52


水晶宮

積分: 73358


10#
發表於 12-1-11 12:12 |只看該作者

回覆:有囡囡的媽咪, 你們是如何面對囡囡的第一滴血?

我個女同我講佢同學七歲已來經,因為佢日日吃鷄翼!我個女now 8歲。你個女中一才來已經好好啦!我都好驚我個女太早來經。



點評

ricohui    發表於 12-1-12 16:43
黑白豬  我細個又係好鍾意食雞翼,所以我10歲就黎M,我覺得唔好  發表於 12-1-11 15:37
180  7歲~~~  發表於 12-1-11 15:31
曲曲  mouth:  發表於 12-1-11 13:08
Sumyeema1  七歲已來經 mouth:  發表於 12-1-11 12:41


大宅

積分: 2781


11#
發表於 12-1-11 12:15 |只看該作者

回覆:有囡囡的媽咪, 你們是如何面對囡囡的第一滴血?

我女12歲去未嚟、佢好想快啲嚟添、仲隨身帶住兩塊巾以便不時之需、我唸佢有晒心理準備、由細個我嚟m時佢都衝入嚟幫我整m巾、見慣見熟、我唸俾佢越早知道越好



點評

LL1999  agree  發表於 12-1-11 17:17


子爵府

積分: 14799

環保接龍勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-1-11 12:20 |只看該作者
同佢講清楚......早D同佢你有機會有BB之類...好D...如果傻下傻下出事....


水晶宮

積分: 64724

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


13#
發表於 12-1-11 12:23 |只看該作者
12YRS 零2個月.
我個女唔驚M到, 佢都覺得, 唔想咁快大個~~~ 所以喊


伯爵府

積分: 16692

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-1-11 12:23 |只看該作者
我個女9歲, 我都好驚我個女太早來經.


水晶宮

積分: 64724

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


15#
發表於 12-1-11 12:30 |只看該作者
加上我地好都好早就比D 發育書比佢睇, 只係來的次序有D 唔同, 本本書都係話月經係少女發育的最後變化.

佢下面同加拿大都未有, 所以佢就大安止意, 未有心理準備~~


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


16#
發表於 12-1-11 12:32 |只看該作者
波波寶寶 發表於 12-1-11 12:15
我女12歲去未嚟、佢好想快啲嚟添、仲隨身帶住兩塊巾以便不時之需、我唸佢有晒心理準備、由細個我嚟m時佢都 ...

我女12歲幾就來13歲先來 算好遲 全班好似佢最遲來呀 佢同我講過比同學話佢係怪獸 咁遲都未來


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


17#
發表於 12-1-11 12:35 |只看該作者
Pulmma 發表於 12-1-11 12:23
12YRS 零2個月.
我個女唔驚M到, 佢都覺得, 唔想咁快大個~~~ 所以喊

算遲架啦 ... 好好開解下佢啦 其實係好正常既必經階段 應該要慶祝下既 大個女啦嘛


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


18#
發表於 12-1-11 12:37 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 12-1-11 12:35
算遲架啦 ... 好好開解下佢啦 其實係好正常既必經階段 應該要慶祝下既 大個女啦嘛 ...

你女女的period準d未呀?


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


19#
發表於 12-1-11 12:39 |只看該作者
htts 發表於 12-1-11 12:37
你女女的period準d未呀?

來左3次咋 次次都月頭 頭兩次10日 第三次2weeks 今個月未來 可能罷工


子爵府

積分: 13469

育兒性格勳章


20#
發表於 12-1-11 12:44 |只看該作者
回覆 CandiceMaMi 的帖子

我個女10歲10 個月就來了. 佢第一天來正正是跟學校去新加坡交流時來的.
她回來後告訴我, 我都好驚訝. 咁早就來了. 現在來的期不準. 一個月兩次都有.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo