興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13689


1#
發表於 12-1-8 01:12 |只看該作者
我好鐘意!部機好勁!但係價錢仲勁!




版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


2#
發表於 12-1-8 08:35 |只看該作者

Nikon部D4就出啦!大家有興趣嗎?

我窮,無$$買,連D3 都買唔起
用緊D700 已經好滿足!




子爵府

積分: 12801


3#
發表於 12-1-8 11:06 |只看該作者

回覆:Nikon部D4就出啦!大家有興趣嗎?

功能強勁,不過重過磚頭..........



To be or not to be  that is the question~


子爵府

積分: 13689


4#
發表於 12-1-8 23:56 |只看該作者

引用:功能強勁,不過重過磚頭..........

原帖由 oldyc 於 12-01-08 發表
功能強勁,不過重過磚頭..........
比D3仲要輕啲!





男爵府

積分: 7633


5#
發表於 12-1-9 00:14 |只看該作者

引用:我窮,無$$買,連D3+都買唔起 用緊D700+已

原帖由 chloepapa 於 12-01-08 發表
我窮,無$$買,連D3 都買唔起
用緊D700 已經好滿足!
D700 都勁!




版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


6#
發表於 12-1-9 00:15 |只看該作者
當年的D2X, 而家已經七八千蚊一部, 反而同期的D200, 二手價都重有四千

用DSLR的頂級專業機, 除非搵食 OR 有多餘$$, 否則用幾年, 影千幾二千張, 真係一D 都唔抵
(而家多左人放D3s, D3, 有D 人真係影左幾千張ONLY)


別墅

積分: 920


7#
發表於 12-1-9 09:57 |只看該作者
I hope if Nikon will come out with a more compact and less heavy FF body at the current D700 price, then I will be very interested.

D700 is bulky and heavy to me.


男爵府

積分: 5487


8#
發表於 12-1-9 10:06 |只看該作者
依家頂級機都係咁上下價錢, 越賣越貴,

D4 賣 6,000 美元, 1Dx 賣 650,000 日元,

咁o既價錢抵唔抵買 ?

就好似女人買名牌手袋銀包,

男人買保時捷, 法拉利,

鍾意又買得起就自然唔覺得貴啦 !
禁止用戶名稱、暱稱、頭銜、頭像、簽名欄,帶有商業/個人/團體 宣傳或推介成份,包括圖片、字句、超連結


複式洋房

積分: 264


9#
發表於 12-1-9 13:15 |只看該作者
成 4 萬幾近 5 萬.....賣左部 D3 都仲要補 2 萬幾 3 萬.......


D3 都已經好少用, 家陣用 NEX5N+24/1.8 多, D4 如果唔係中字花都唔會買了.....返而可能諗 D3 > D800, 如果個 sensor 係 D4 同 grade 的話......

點評

gk678  祝你中字花  發表於 12-1-9 14:53


別墅

積分: 920


10#
發表於 12-1-9 16:18 |只看該作者
5N do have some reliability issue on AWB and AE especially indoor. AF, burst and data saving speed is also slightly slower than desired when compared to pro or semi pro DSLR, e.g. D700.

Having said that, I am asking too much for a 4k body, and I am a happy shooter w/ 5N + its kit-zoom and my small collection of legacy manual focus lens via 3rd party adaptors. I am eagerly waiting for its G branded high performance standard-wide zoom in its 2012 roadmap.


大宅

積分: 1001


11#
發表於 12-1-12 10:29 |只看該作者
鍾意.....但好貴!


男爵府

積分: 8527

睛靈勳章


12#
發表於 12-1-12 23:42 |只看該作者

引用:當年的D2X,+而家已經七八千蚊一部,+反而同

原帖由 chloepapa 於 12-01-09 發表
當年的D2X, 而家已經七八千蚊一部, 反而同期的D200, 二手價都重有四千

用DSLR的頂級專業機, 除非搵食 OR ...
咁浪費?我買左部60D半年都已經影左4千幾張相




版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


13#
發表於 12-1-12 23:45 |只看該作者
kam825 發表於 12-1-12 23:42
咁浪費?我買左部60D半年都已經影左4千幾張相
GOOD, 買左就用儘佢
我部D700 都影左五萬幾 !!!


男爵府

積分: 8527

睛靈勳章


14#
發表於 12-1-13 01:05 |只看該作者

引用:Quote:kam825+發表於+12-1-12+23:42+咁浪費

原帖由 chloepapa 於 12-01-12 發表
GOOD, 買左就用儘佢
我部D700 都影左五萬幾 !!!
嘩~你買左幾耐?




版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


15#
發表於 12-1-13 11:46 |只看該作者
kam825 發表於 12-1-13 01:05
嘩~你買左幾耐?
2008年12月至今不過都整過兩次閃光燈hot shoe

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo