烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4354


1#
發表於 11-12-29 17:16 |只看該作者
想買個真空煲,咩牌子好?通常買幾大好,我3 個人,同埋依排有冇邊到有特價呀?唔該!



點評

333s  真空煲幾大下, 收藏佔地方, 用途多不多?  發表於 12-1-14 09:15


男爵府

積分: 8455


2#
發表於 11-12-29 19:56 |只看該作者
回覆 rositaso 的帖子

Sure Themos, 6L for 3persons, it is good. I use over 12 years.


男爵府

積分: 8543

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 11-12-30 01:07 |只看該作者
我隻Thermos好似都係6L,用咗十幾年啦!


複式洋房

積分: 237


4#
發表於 11-12-30 04:07 |只看該作者

回覆:zman 的帖子

Nice





男爵府

積分: 6776

2018復活節勳章 好媽媽勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-12-30 04:56 |只看該作者

想買真空煲,有咩好介紹!

膳摩師我家四人用4.5升都夠!




大宅

積分: 1770

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


6#
發表於 11-12-30 06:17 |只看該作者

回覆:想買真空煲,有咩好介紹!

啱啱買咗象印,佢個內煲係三層不銹綱,好似好啲,不過未用,吉G島減價後8L唔駛$1800。之前用thermos,佢內煲係單層,都幾好用




象牙宮

積分: 216490


7#
發表於 11-12-30 06:27 |只看該作者
tiger


水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-12-30 21:33 |只看該作者

回覆:zman 的帖子

我都用左10年!




琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


9#
發表於 11-12-30 21:47 |只看該作者

回覆:想買真空煲,有咩好介紹!

thermos




水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


10#
發表於 11-12-30 23:43 |只看該作者
不如買電子高速煲啦,都好用


侯爵府

積分: 23890


11#
發表於 11-12-30 23:52 |只看該作者
Thermos


男爵府

積分: 6814

2023年兔年勳章


12#
發表於 11-12-31 16:01 |只看該作者

回覆:想買真空煲,有咩好介紹!

我都係Thermos 6L, 用HSBC奬賞錢換




珊瑚宮

積分: 107221


13#
發表於 11-12-31 17:11 |只看該作者
呢牌 Escoway 5L真空煲on sale,$210

有人用過話好好用.

問人借個會員NO去買啦.

2L/$110
玩具萬歲!


水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


14#
發表於 11-12-31 18:25 |只看該作者
象印效果佳、耐用
我用咗over15年無穿無爛,d湯好滾

點評

cccat01    發表於 11-12-31 18:32


伯爵府

積分: 17463


15#
發表於 11-12-31 23:06 |只看該作者
我昨早第一次炆豬手.
將隻豬手放入 Thermos 隻瓦煲再放入真空煲, 中間取過出來再滾一滾, 之後再放番入真空煲, 之後就唔記得再理佢了.

到我拿出來時, 隻豬手已經勁溶. 最後個汁變成膠添. 最後無咩皮肉食.mouth:

用佢真係勁慳火力. 仲要唔使睇火怕危險. 仲要唔使炆緊時一屋一大陣味.

用真空煲真係非常好.

點評

RyanloMama    發表於 12-1-3 16:44


琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-1-1 00:38 |只看該作者

引用:我昨早第一次炆豬手.+將隻豬手放入+Thermos

原帖由 Chamo 於 11-12-31 發表
我昨早第一次炆豬手.
將隻豬手放入 Thermos 隻瓦煲再放入真空煲, 中間取過出來再滾一滾, 之後再放番入真空 ...
呢個thermos瓦煲好好用!但係我個一個比姐姐用到裂左,結果我配返個不銹鋼內膽




伯爵府

積分: 17463


17#
發表於 12-1-1 00:46 |只看該作者
redelmo 發表於 12-1-1 00:38
呢個thermos瓦煲好好用!但係我個一個比姐姐用到裂左,結果我配返個不銹鋼內膽



...



我已經不是小心人, 都無用裂 wor. 可能我用細隻 2.2L, 清洗時無咁易撞到啩. 仲有應該不要大火, 就唔易裂啦.

我年中見吉之島減價, 2.2L 好似 $110 左右, 買多左隻做儲備. 擺到依家仲未要出動佢



琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-1-1 00:54 |只看該作者
Chamo 發表於 12-1-1 00:46
我已經不是小心人, 都無用裂 wor. 可能我用細隻 2.2L, 清洗時無咁易撞到啩. 仲有應該不要大火, ...

我係6L.......

點評

Chamo   無計了. 最大呢隻真係幾難洗, 洗時好易撞裂啊.  發表於 12-1-1 01:17


伯爵府

積分: 17463


19#
發表於 12-1-1 01:22 |只看該作者
redelmo 發表於 12-1-1 00:54
我係6L.......

我之前有8L真空煲, 後尾買左高速煲, 將隻8L真空煲俾左外家用.
呢隻大瓦煲我無俾埋外家, 就係驚洗時易撞爛. 驚到時工人洗爛左, 我 grandma 有排嘈. 易爛既野都係唔好俾工人用. 費時攪到家嘈屋閉.

點評

redelmo  所以我買左個不锈鋼內膽比佢地d粗人用  發表於 12-1-1 01:42


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


20#
發表於 12-1-1 02:15 |只看該作者
Thermos
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo