興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 8076


1#
發表於 12-1-14 16:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4131


2#
發表於 12-1-14 21:05 |只看該作者
很久以前也有一隻貓係乳腺瘤走的, 做左一次切除手術, 跟住年半很反發, 過多大半年就因為太弱送佢走。

我地一直無放棄過, 同佢一次一次努力,好唔捨得, 但見佢好努力去生存, 所以直至佢真係唔得先送佢走。


禁止訪問

積分: 8076


3#
發表於 12-1-15 04:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2409


4#
發表於 12-1-15 14:35 |只看該作者

回覆 回覆:駿熙媽媽的帖子

朋友的貓貓舊年都因乳線瘤而做了兩次手術。因為那貓後生,所以總算捱過,但確實很辛苦。所以要十歲的貓貓開刀的話,相信我會跟樓主一樣決定。不過真是很難接受。





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo