自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


象牙宮

積分: 235721


1#
發表於 12-1-13 21:10 |只看該作者
有D想剪, 但又怕要加錢, 因為近新年~ 如果要就再捱下先囉


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2#
發表於 12-1-13 21:12 |只看該作者
無話可說 發表於 12-1-13 21:10
有D想剪, 但又怕要加錢, 因為近新年~ 如果要就再捱下先囉
尋日我剪都已經加左
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


3#
發表於 12-1-13 21:18 |只看該作者

回覆:出面整頭髮加價未呢?

的剪果間下星期一加




子爵府

積分: 11028


4#
發表於 12-1-13 21:51 |只看該作者

回覆:無話可說 的帖子

一間間吾同,整前問清楚d





珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


5#
發表於 12-1-13 21:52 |只看該作者

回覆:出面整頭髮加價未呢?

剪開個間已經加左30蚊



點評

cccat01    發表於 12-1-13 21:59


伯爵府

積分: 18064

好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-1-13 21:55 |只看該作者
我仔剛去剪完. 收$50 應該無加佢


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-1-13 22:03 |只看該作者

回覆:出面整頭髮加價未呢?

我剪開果間已經加了,但就唔加我錢




子爵府

積分: 13695

畀面勳章


8#
發表於 12-1-13 22:14 |只看該作者

回覆:出面整頭髮加價未呢?

我附近的加了$20了!




大宅

積分: 3362


9#
發表於 12-1-13 22:14 |只看該作者

回覆:出面整頭髮加價未呢?

今日去剪照價加$20 亦冇咗學生價。




侯爵府

積分: 23125


10#
發表於 12-1-13 22:15 |只看該作者
我樓下果間加左!


子爵府

積分: 12558

醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-1-13 22:17 |只看該作者
我去開個間無加我&仔仔,其他師傅我聽到佢地加$20

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo