自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4961


1#
發表於 12-1-8 03:03 |只看該作者
上年我地都派左3千幾蚊到, 今年都應該會差唔多~
你地呢?
~開開心心過每一天~


翡翠宮

積分: 78964


2#
發表於 12-1-8 03:07 |只看該作者

回覆:大家預會派幾多錢利是?

親友數量唔同好難講喎,不如研究吓一封入幾多$吖,好似話出年經濟大倒退,可能派$10算喇...



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


大宅

積分: 4961


3#
發表於 12-1-9 14:26 |只看該作者
carng.ng 發表於 12-1-8 03:07
親友數量唔同好難講喎,不如研究吓一封入幾多$吖,好似話出年經濟大倒退,可能派$10算喇...



...
我會派$50比屋企人同好熟既朋友, $20比親友, $10比d普通朋友.不過而家通脹咁勁, 其實$10真係好唔見使, 但無計.
老公公司都好多人, 佢上年頭一日派$20一日都派左幾廿封,
之後返到黎叫我比返d $10利是佢係公司派.
今年我大約預會派3-4千利是到.
~開開心心過每一天~


翡翠宮

積分: 75359


4#
發表於 12-1-9 14:31 |只看該作者

回覆:大家預會派幾多錢利是?

一萬鬆D,但都收唔少




xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


大宅

積分: 4961


5#
發表於 12-1-9 14:55 |只看該作者
bmuimami 發表於 12-1-9 14:31
一萬鬆D,但都收唔少
woo, 咁你一定好多親戚朋友mouth: 你多數會封幾多錢? 最大個封會封幾多錢?
~開開心心過每一天~


子爵府

積分: 12665

畀面勳章 睛靈勳章


6#
發表於 12-1-9 15:01 |只看該作者
bmuimami 發表於 12-1-9 14:31
一萬鬆D,但都收唔少

一萬 你好豪呀~~~ 可唔可以派埋比我 bb 呀~~~


男爵府

積分: 6004


7#
發表於 12-1-9 15:04 |只看該作者

大家預會派幾多錢利是?

我朋友,親戚晤多,5千蚊左右啦.




禁止訪問

積分: 439


8#
發表於 12-1-9 15:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


9#
發表於 12-1-9 15:08 |只看該作者
我年年都派唔到1仟

不過亞仔又可以逗返仟幾返嚟, 因為佢有個周圍派利是, 但又會幫佢逗利是的嫲嫲, 每年都會為亞仔謀求福利, 淨係佢, 一年都幫亞仔逗幾佰返嚟

點評

wcpcelia  正喎  發表於 12-1-10 16:57


公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-1-9 15:10 |只看該作者
我地舊年第一次派.......預左$3500,
唔夠派,今年要預多一千蚊....即係$4500,
我都有諗過派$10一封,
但老公話我地兩個都有出黎搵錢,派$10好肉酸wor mouth:


男爵府

積分: 7478

環保接龍勳章


11#
發表於 12-1-9 15:17 |只看該作者
$4000
親人$50
熟朋友+同事$20
其他一律$10
唔同我講恭喜發財我會當透明的~~


水晶宮

積分: 52056


12#
發表於 12-1-9 15:18 |只看該作者

大家預會派幾多錢利是?

兩千一百
五百五十
千五二十

共四千大元



我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


別墅

積分: 851


13#
發表於 12-1-9 15:18 |只看該作者
回覆 bmuimami 的帖子

你咁有錢!


翡翠宮

積分: 90765

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 12-1-9 15:19 |只看該作者
兩公婆加埋要過萬架

點評

Yuk_Lam  woo, 真係好多.  發表於 12-1-10 00:04


伯爵府

積分: 19313

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-1-9 15:27 |只看該作者
1仟都唔洗

點評

tree2009    發表於 12-1-10 09:12
Yuk_Lam  你又係多數封$10同$20?  發表於 12-1-10 00:04
【WING】◤[幸福]慢慢接近﹏°我要永遠留不住它〤..╭ 》〃"'。你會為我去學慬 ︴珍惜嗎???↗°° ] || 對你真的.有期望]] ┌我!!!"不管一切**只要有樂怡❤已經心滿意足!!┐期待你快高長大=]


子爵府

積分: 14243


16#
發表於 12-1-9 15:28 |只看該作者
上年, 我自己派4K, C6都係派4K度...

我地實行, 你派番你果邊, 我派番我果邊.....因為我果邊結左婚, 輩份低都有得收, (我袋番)

上年,. 加埋公司老闆們收果啲, 都收番成3K...實質我蝕1K左右.

佢就白蝕出去....


子爵府

積分: 10890


17#
發表於 12-1-9 15:30 |只看該作者
$3K-$4K
平平安安,開開心心
凡事不強求,活得開心


水晶宮

積分: 50467


18#
發表於 12-1-9 15:36 |只看該作者

回覆:大家預會派幾多錢利是?

3千左右,熟親戚50乘2,普通20乘2,直屬100乘2。同事多數單封20,熟就打孖。最貴500單封。




寶石宮

積分: 336264

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


19#
發表於 12-1-9 15:38 |只看該作者
唱了5k
有些路啊,只能一個人走
我慢慢地、慢慢地瞭解到,所謂父女母子一場,只不過意味著,
你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。


翡翠宮

積分: 75714

wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-1-9 15:52 |只看該作者
$3K-$4K

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo