烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 7200


1#
發表於 12-1-12 18:13 |只看該作者
本帖最後由 ERICBB 於 12-1-13 09:44 編輯

我叫爸爸幫我買包粉返嚟,點知佢買返嚟呢包同我平時用既不同,我想知有無人用開呢?係低筋還是高?做麵包還是蛋糕還是曲奇呢,thanks
temp_photos.jpg




男爵府

積分: 7200


2#
發表於 12-1-12 23:01 |只看該作者

請問有無人用過呢隻有機粉?

原來係自發粉咁我咪即刻搵咗一個食譜,係整孖寶旦糕,人一第一個cake就咁失敗咗了,大家可以睇吓我為何失敗嗎?焗到濃入邊都未熟,我已經把溫度轉返底溫但都noway.材料牛油100g+糖80g自己想少甜。二隻旦逐隻放。打好就150g既自發粉把篩好既粉分幾次落。加雲尼拿油二滴完成拌勻放落錫紙盤,呢張係未濃未熟既,
temp_photos.jpg




男爵府

積分: 7200


3#
發表於 12-1-12 23:03 |只看該作者

請問有無人用過呢隻有機粉?

當我最後攪時覺得好杰身,係咪太多粉還是怎樣呢




洋房

積分: 76


4#
發表於 12-1-12 23:13 |只看該作者
你用溫度和時間是如何 ?


男爵府

積分: 7200


5#
發表於 12-1-13 06:44 |只看該作者

請問有無人用過呢隻有機粉?

預焗180度,再焗10—15分鐘,但15分鐘見佢想濃但入邊中間未熟,為有切走個頂先,點知個底係濃哂囉。




大宅

積分: 2400

睛靈勳章


6#
發表於 12-1-13 18:28 |只看該作者

第一次用呢隻有機 自發粉整蛋糕失敗了?

你試下用低溫D,160-170 度




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-1-13 22:14 |只看該作者
你試下我呢個食譜

http://www.baby-kingdom.com/foru ... =4527082&extra=

蛋同砂糖要先用打蛋器打起至淡黃色, 然後分次落自發粉拌勻, 後下座溶牛油 ...

又或者用呢個改良版, 唔落牛油

http://www.baby-kingdom.com/foru ... p;extra=&page=1


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 12-1-14 08:57 |只看該作者
你試下先將糖同牛油打至軟成淡黃色,再加蛋打勻,篩入粉之後,用膠刮以切入手勢拌勻,唔好大攪,亦都唔好左攪下右攪下,會令個蛋糕質地實晒。我覺得唔關隻粉事,我都成日用自發粉中筋粉整蛋糕整曲奇,都冇問題,我估係手勢同程序。希望你下次成功,有機粉係好嘢,唔平架。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


男爵府

積分: 7200


9#
發表於 12-1-14 09:49 |只看該作者

第一次用呢隻有機 自發粉整蛋糕失敗了?

可能我大攪過,因為仲見到白色粉,諗住博命搞會唔見啲粉粒,點知越搞越硬




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo