自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23987

好媽媽勳章


1#
發表於 12-1-15 11:20 |只看該作者
WORK 唔WORK同曬唔曬電?
[fly/imgIMG_4704 - 捷徑]


男爵府

積分: 9483

畀面勳章 大廚勳章


2#
發表於 12-1-15 11:29 |只看該作者

回覆:你地有無用冷氣機個抽濕?

我試過唔得!




侯爵府

積分: 23987

好媽媽勳章


3#
發表於 12-1-15 11:30 |只看該作者

引用:我試過唔得! +

原帖由 ghost2001 於 12-01-15 發表
我試過唔得!
用咗都係咁濕



[fly/imgIMG_4704 - 捷徑]


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


4#
發表於 12-1-15 11:35 |只看該作者

回覆:你地有無用冷氣機個抽濕?

唔係好得





禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


5#
發表於 12-1-15 11:35 |只看該作者

回覆:你地有無用冷氣機個抽濕?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44373


6#
發表於 12-1-15 12:03 |只看該作者
本身另有抽濕機, 冇試過冷氣機呀~~不過我C6以為冷氣機個FAN功能真係可以取代到風扇囉....:;pppp:
輸入搜索內容


大宅

積分: 4934

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-1-15 12:05 |只看該作者

回覆:你地有無用冷氣機個抽濕?

我嗰部開埋冷氣先得




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo