自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14287


1#
發表於 12-1-15 11:04 |只看該作者
我D金放起99保險箱度,還有個叔仔可能就快結婚,當初我都吾系幾想放,C6又話吾緊要啦,果個系佢阿

媽,費事自己開多個啦,就系甘樣放左起佢度幾年了,呢排可能因為見到阿貴個POST,諗諗下都吾系幾

好,你知老人家萬一第時無記性,吾記得左邊D系我既撈亂曬,甘點算?又或者萬一大吉利是講句

,我D金咪要平均分配?第時真系口同鼻拗,你地話羅返出來好還是加多我個名落去好呢?甘無端

端又吾知點開聲好,大家有無辦法啊?吾該!

點評

961123    發表於 12-1-15 17:34


珍珠宮

積分: 33971

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 12-1-15 11:21 |只看該作者
回覆 kelvinmama928 的帖子

你咪話自己都開左個保險箱(已經俾晒錢喇),因為多左野要放,咁就想拎番自己D金自己擺,說話唔駛多,.


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


3#
發表於 12-1-15 11:24 |只看該作者

回覆:我D金放起99度,吾該大家幫我諗下辦法呀!

自己既野梗係自己放啦,快d攞番!!!



---生命無價,請支持領養---


珍珠宮

積分: 32393

好媽媽勳章


4#
發表於 12-1-15 11:27 |只看該作者

回覆:我D金放起99度,吾該大家幫我諗下辦法呀!

梗係罹返出來啦,仲加咩名呀igiveup:
仲要即刻行動,你話你叔仔就快結婚,會吾會到時罹你d金比你叔仔老婆架





子爵府

積分: 10165


5#
發表於 12-1-15 11:30 |只看該作者
話女家有親戚辦喜事阿媽話想借用, 拎返出黎, 唔好比返佢~


公爵府

積分: 29915

認識瑞士牛牛第三回


6#
發表於 12-1-15 11:31 |只看該作者
我都係,放係99度..不過我用袋包實一袋,寫埋名
雖然我老公係獨仔,加上就黎搬.我會拎返,E D都係跟身好,,


翡翠宮

積分: 87423


7#
發表於 12-1-15 11:33 |只看該作者

回覆 回覆:kelvinmama928的帖子

所以個陣我結婚,媽咪千叮萬囑我千其唔好將d金器放係99度,我99當時真係有講過話擺係佢度,佢話我地係保險箱,之後因為我地搬左近我媽咪呢邊,我就話我媽咪有保險箱,費時攞住咁多金器去咁遠~~~

我媽咪個陣話擺係99度好麻煩,好容易擺得耐佢當左係自己,萬一你第日想攞出黎賣,佢問長問短已經夠麻煩,明明d金器係自己既,但話事權就唔係自己度~~~




子爵府

積分: 11028


8#
發表於 12-1-15 11:37 |只看該作者

回覆:kelvinmama928 的帖子

你老公有幾多兄弟?



點評

kelvinmama928  2兄弟  發表於 12-1-15 11:53


侯爵府

積分: 21443

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-1-15 11:40 |只看該作者

我D金放起99度,吾該大家幫我諗下辦法呀!

亞媽個親戚嫁女借金噐,奶奶麻煩你行一轉喇~你知啦,個個都想嫁女嫁得好睇d,幫到就幫囉!我應承左媽咪架喇~你幾時去拎?聽日得唔得?我陪你




伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


10#
發表於 12-1-15 11:41 |只看該作者
同亞媽夾好,話佢亞媽d金器第日都係留比你,所以而家一齊開左個保險箱,既然比左錢就連自己既都一齊放。比我就連籍口都唔講
全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


禁止訪問

積分: 9502


11#
發表於 12-1-15 11:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87423


12#
發表於 12-1-15 11:43 |只看該作者

回覆 回覆:transformers的帖子

但咁樣只可以攞到少少咋喎,你唔會話阿媽諗住將你d金器全部都借比人掛!!




男爵府

積分: 5997


13#
發表於 12-1-15 11:44 |只看該作者

回覆:我D金放起99度,吾該大家幫我諗下辦法呀!

要諗一個老公認同的方法先!反而我覺得唔好話借俾人,如果佢見你肯借,又叫你借俾男家,跟手又入返佢保險箱點算?




男爵府

積分: 5997


14#
發表於 12-1-15 11:45 |只看該作者

引用:回覆+kelvinmama928+的帖子 你咪話自己都

原帖由 clarawuwu 於 12-01-15 發表
回覆 kelvinmama928 的帖子

你咪話自己都開左個保險箱(已經俾晒錢喇),因為多左野要放,咁就想拎番自己D金自 ...
我讚成呢個意見,不過唔知你老公同唔同意!



點評

clarawuwu  先斬後奏啦..愈講只會愈煩,.  發表於 12-1-15 11:48


侯爵府

積分: 21443

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-1-15 11:47 |只看該作者

引用:但咁樣只可以攞到少少咋喎,你唔會話阿媽諗

原帖由 小manman 於 12-01-15 發表
但咁樣只可以攞到少少咋喎,你唔會話阿媽諗住將你d金器全部都借比人掛!!



...
橫掂去到囉,拎哂出黎去金鋪洗




珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


16#
發表於 12-1-15 11:47 |只看該作者
仲唔攞
等C咩(講笑 但可能會成事實)
樓上話自己開咗個 咩最好藉口lor 名真言順
如果咁都唔肯俾返你 咁mouth:就凍過水鳥(唔係就要爆大獲先攞得返)
襯未成事實 快手做


男爵府

積分: 6121


17#
發表於 12-1-15 11:47 |只看該作者

回覆:我D金放起99度,吾該大家幫我諗下辦法呀!

以上嘅意見都可行。睇下你同99平時咩關係。如果怕佢敏感,就話媽嗰邊有親戚辦喜事,唔怕佢敏感就直頭多左野,自己已經開左個保險箱!
祝順利!完事返黎update 大家!



  My sweet family  


公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-1-15 11:49 |只看該作者
超認真.....甘傻豬既你....快D拎返出黎

話自己已經開左個.(講之前做哂資料)


話呀媽果D都一齊放...!!快D!!



珍珠宮

積分: 44373


19#
發表於 12-1-15 11:54 |只看該作者
搬阿媽上檯啦, 話阿媽要揀返某件金器...然後就順勢唔比99繼續KEEP~~

不過放阿媽果度都唔安全架, 我不嬲放阿媽度, 佢早排話唔會比返我, 我嬲到兩個月唔聽佢電話...:;pppp:
輸入搜索內容


子爵府

積分: 13298

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 12-1-15 11:59 |只看該作者

我D金放起99度,吾該大家幫我諗下辦法呀!

借比娘家親戚呢招ok wo ,佢如果問點解要攞晒出嚟,你咪話比佢揀睇下要幾多,之後佢一定會問你用完未,幾時放返入去,你咪話亞娘話怕下次又拎嘅時候怕麻煩到佢囉,到時亂吹都得啦,反正金已經到手




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo