懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4777


1#
發表於 12-3-10 00:12 |只看該作者
就黎十週,有無媽媽試過小腹痛到坐係到都那那地(都少少似m痛)。不過睇醫生又話bb無事,但又無講原因!




別墅

積分: 634


2#
發表於 12-3-10 00:17 |只看該作者
系子宮在生長


男爵府

積分: 9115


3#
發表於 12-3-10 00:22 |只看該作者

回覆:小腹痛!

試過呀,正常嘅。上面位jm話齋子宫擴張嘛,同埋當個子宫慢慢向上升嘅時候都會有少少扯住,醫生話冇事就得啦




大宅

積分: 4777


4#
發表於 12-3-10 02:10 |只看該作者

回覆 回覆:cwsarahtam的帖子

你地解答得清楚過醫生=9=謝謝!





男爵府

積分: 9115


5#
發表於 12-3-10 09:30 |只看該作者
你試吓去www.babycenter.com (英文)或者 http://www.johnsonsbaby.com.hk/ (中文)睇吓....呢兩個網啲內!好似,好多資訊。知多啲唔使咁擔心,不過有啲咩大事當然都係同醫生講最穩陣~


大宅

積分: 4777


6#
發表於 12-3-11 11:26 |只看該作者

回覆 回覆:cwsarahtam的帖子

個網好好吖!多謝




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo