自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4168


1#
發表於 12-1-20 17:41 |只看該作者
我真係好討厭我公司,冇花紅,冇雙糧,遲出糧,乜都冇。

連annual dinner都冇!(我懷疑佢冇錢搞)


年尾見住個個出幾個月糧真係好忟

唔上黎呻下我會癲




禁止訪問

積分: 2742


2#
發表於 12-1-20 17:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4168


3#
發表於 12-1-20 17:46 |只看該作者

引用:我公司都係!!唉,我都安慰自己算啦,只要月月

原帖由 豆屎 於 12-01-20 發表
我公司都係!!
唉,我都安慰自己
算啦,只要月月有糧出就算啦.....
我密謀閃人




男爵府

積分: 8901

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-1-20 17:47 |只看該作者

回覆 回覆:Linda20的帖子

唔緊要我都係你果列,有時未安慰吓自己有份工已好滿足啦





伯爵府

積分: 19582


5#
發表於 12-1-20 17:48 |只看該作者
禾刀系A


大宅

積分: 1808

畀面勳章


6#
發表於 12-1-20 17:48 |只看該作者
我加左人工~


別墅

積分: 882


7#
發表於 12-1-20 17:51 |只看該作者
本帖最後由 OneOne 於 12-1-20 17:51 編輯

尋日單大嘢冇事下話........

既然做得唔開心,過埋個年騎住隻牛睇吓有冇馬啦....
  


大宅

積分: 4168


8#
發表於 12-1-20 17:55 |只看該作者

引用:+本帖最後由+OneOne+於+12-1-20+17:51+編輯

原帖由 OneOne 於 12-01-20 發表
本帖最後由 OneOne 於 12-1-20 17:51 編輯

尋日單大嘢冇事下話........
尋日平安渡過
不過公司啲人眼望望。

我過完年即閃,要脫離地獄!




伯爵府

積分: 15800

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 12-1-20 18:19 |只看該作者
我都係啦, 冇花紅,冇雙糧, 仲要交番一個月稅,


侯爵府

積分: 21202

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 15週年勳章


10#
發表於 12-1-20 18:20 |只看該作者
快d閃人啦~~~annual dinner都無錢攪................真係隨時執左都無人知~~~~~~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo