自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1050


1#
發表於 12-1-21 19:07 |只看該作者
如題




珍珠宮

積分: 42830


2#
發表於 12-1-21 19:07 |只看該作者
why?


公爵府

積分: 26797


3#
發表於 12-1-21 19:09 |只看該作者

回覆:最憎過年

我都係,特別係要見到c6個邊d親戚間直想嘔




珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 12-1-21 19:23 |只看該作者
Bibibut 發表於 12-1-21 19:09
我都係,特別係要見到c6個邊d親戚間直想嘔

大家咁話, 我聽晚仲要上深圳團年兼過夜(初一朝早要同老公d大陸親戚拜年), 成晚聽住出面d炮仗聲無得訓, 慘過dee dee


大宅

積分: 3764


5#
發表於 12-1-21 19:36 |只看該作者

回覆:yuen_mimi 的帖子

仲辛苦過返工,一日走幾度拜年,62嘅朋友都要探,咪又係講埋d陳年舊史同而家有幾威,年年一樣,已經識背
62又唔肯讓步,要我哋返娘家前去咗佢屋企拜年先。我娘家好多人要就,好難先約到個時間。但佢就得一個仔,偏偏就係佢唔肯讓步!



點評

瑤瑤~  傳統上新抱係要同男家拜年先可以返娘家,但如果同男家關係不好,當然不想  發表於 12-1-21 20:02


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


6#
發表於 12-1-21 19:43 |只看該作者
唯一唔鍾意過年係因為要返工啫 !!


伯爵府

積分: 15236


7#
發表於 12-1-21 19:46 |只看該作者

引用:Quote:Bibibut+發表於+12-1-21+19:09+我都

原帖由 瑤瑤~ 於 12-01-21 發表
大家咁話, 我聽晚仲要上深圳團年兼過夜(初一朝早要同老公d大陸親戚拜年), 成晚聽住出面d炮仗聲無得訓, 慘 ...
你好偉大呀!




男爵府

積分: 8051

畀面勳章


8#
發表於 12-1-21 19:49 |只看該作者

最憎過年

我都係




侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-1-21 19:52 |只看該作者

回覆:最憎過年

好彩我有同老公都冇乜親戚係呢度,淨係食一餐團年飯同開年飯就得!




水晶宮

積分: 68008


10#
發表於 12-1-21 19:54 |只看該作者
kkttssng 發表於 12-1-21 19:52
好彩我有同老公都冇乜親戚係呢度,淨係食一餐團年飯同開年飯就得!



...
你就好啦


子爵府

積分: 11977

wyeth冷知識勳章


11#
發表於 12-1-21 19:57 |只看該作者

回覆:最憎過年

我都未試過系香港過年




珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 12-1-21 20:19 |只看該作者
Deluxemo 發表於 12-1-21 19:46
你好偉大呀!

老實講, 身不由己咋
其實上大陸拜年無所謂, 我最不想係初一前一晚要過夜0者(無計因為每年年30晚都要去食團年飯, 第2朝又晨早要去拜年, 逼住0係上面過夜)
唔明出面d人(唔識既)真係可以燒炮仗燒到半夜3, 4點都唔停, 好似唔洗訓咁(我好想訓但被佢地d聲嘈住, 帶耳塞都無用)
初一大清早8點要起身拜神, 之後就要周圍去拜年, 由於唔夠訓, 個人已經好虛脫, 見到男家d親戚仲要被人問長問短(態度勁差質問幾時生到男丁), 單單打打, 真係好辛苦好想走
到左下午我就一身鬆晒, 因為終於可以返香港


男爵府

積分: 6847

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 陪月勳章


13#
發表於 12-1-21 20:52 |只看該作者

引用:我都係,特別係要見到c6個邊d親戚間直想嘔 +

原帖由 Bibibut 於 12-01-21 發表
我都係,特別係要見到c6個邊d親戚間直想嘔
Me 2!!!





公爵府

積分: 29399

醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-1-21 21:13 |只看該作者
Me too~~


大宅

積分: 1309

畀面勳章


15#
發表於 12-1-22 01:24 |只看該作者
我都係,又要洗錢,人又多D野又貴,去邊都塞車

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo