自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32563


1#
發表於 12-1-20 15:35 |只看該作者
大家身邊有D咩搞笑既事?

咁我以前住屯門..樓下有糖水鋪叫馬哥奇冰..

前幾日同我媽咪食飯講起..

佢話我老豆好搞笑..例如佢想食糖水

我老豆: 喂!幫我係馬可呠買野上黎食~

我阿媽: 下?馬可呠..咩黎架?=.=

我老豆: 果個乜野糖水鋪呀.."

之後我阿媽話佢次次講果間鋪頭名都唔同

我自己鍾意食鹹蛋黃..我細個果陣同阿媽講我想食呢種..
都會叫左..-.-UM春黃..
講左幾次我阿媽先明!


不如到你地發表下~等大家笑下開心下都好!


珍珠宮

積分: 36102

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 12-1-20 16:00 |只看該作者
提外話:
我想問吓"馬哥奇冰"在屯門邊樹啊?
我都住屯門,但冇聽過呢間糖水舖!!!


有一次一家三口去街街時,
我老公去toilet,我和囡囡就行去巴士站等我老公;
囡囡問:爸爸呢?
我答:爸爸去洗手間啊!

之後,隔了一陣;我老公回來,
囡囡就摸吓爸爸條褲,
我們就話:做咩事摸爸爸條褲啊?
囡囡答:爸爸褲褲冇濕濕喎!做得好好喎!

點評

^w^    發表於 12-1-20 16:10


侯爵府

積分: 21443

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-1-20 16:08 |只看該作者

引用:提外話:我想問吓"馬哥奇冰"在屯門邊樹啊?

原帖由 Auathena 於 12-01-20 發表
提外話:
我想問吓"馬哥奇冰"在屯門邊樹啊?
我都住屯門,但冇聽過呢間糖水舖!!!
wakakkaka做得好好




珍珠宮

積分: 32563


4#
發表於 12-1-20 16:13 |只看該作者
係美樂輕鐵站呀~

點評

Auathena  THANKS!!!  發表於 12-1-20 16:15


子爵府

積分: 11344

畀面勳章


5#
發表於 12-1-20 16:28 |只看該作者

回覆:Auathena 的帖子

美樂




珍珠宮

積分: 32563


6#
發表於 12-1-20 16:47 |只看該作者
我遲下都會返黎屯門架啦^o^~呵呵~
屯門太多街坊啦=D!不過話時話~馬哥奇冰d野真係正d~
糖樓d野太細碗啦..好貴

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo