自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3811

畀面勳章


1#
發表於 12-1-24 08:51 |只看該作者
大家有無聽過已婚嘅表妹係唔需要派利是比未結婚嘅表哥?我只係問下係咪真係有人會咁樣做?係咁地方嘅習俗定係有有人縮骨算爆老X土!





珍珠宮

積分: 31039

畀面勳章


2#
發表於 12-1-24 08:53 |只看該作者

回覆:派利是問題

利是是給平輩及晚輩
可以派比未婚表xx堂xx




水晶宮

積分: 57108


3#
發表於 12-1-24 08:53 |只看該作者
我老公都無派俾未結婚時表姐


侯爵府

積分: 20329


4#
發表於 12-1-24 08:55 |只看該作者

回覆:派利是問題

真係有人唔派俾大過自己嘅單身



點評

topkidsmom    發表於 12-1-24 12:19

唔好點評我


禁止發言

積分: 70805


5#
發表於 12-1-24 08:57 |只看該作者

回覆:派利是問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


6#
發表於 12-1-24 08:59 |只看該作者
會派ga.....
就算未婚嘅阿叔都會派ga~

點評

wcpcelia  agree  發表於 12-1-24 09:00
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 12-1-24 09:01 |只看該作者
我跟99/阿媽的做法,佢地話要果D,都會派


侯爵府

積分: 22787

BK Milk勳章


8#
發表於 12-1-24 09:03 |只看該作者
各處鄉村,各處例。

好似我咁,我夫家結咗婚嘅平輩後輩都唔使俾,長輩除咗買禮之外,仲要封多封一百蚊利是。

我娘家就唔同,所有細過我無輪結咗定未結,都要俾。





版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


9#
發表於 12-1-24 09:04 |只看該作者
我媽﹠奶奶嘅做法都係唔會理佢係唔係長輩,只要未結婚都會派.....
而我媽果邊規定第一年結婚,每個都要派4封,所以果年派得幾甘ga~
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


大宅

積分: 3811

畀面勳章


10#
發表於 12-1-24 09:05 |只看該作者

回覆:派利是問題

原來真係有人咁做嫁?我奶奶琴晚番到鬧左一晚,話表妹老土,第一年結結婚,四十蚊都慳!表哥(即係我叔仔)身體已經唔好,仲要新年流流無利吉比佢個仔!




版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


11#
發表於 12-1-24 09:08 |只看該作者
heiheikwok 發表於 12-1-24 09:03
各處鄉村,各處例。

好似我咁,我夫家結咗婚嘅平輩後輩都唔使俾,長輩除咗買禮之外,仲要封多封一百蚊利是 ...
都係ga......所以結左婚第一年要睇清楚,記得夫家果邊習慣係點.......
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


男爵府

積分: 9937


12#
發表於 12-1-24 09:08 |只看該作者

回覆:派利是問題

未結婚就一定要派啦,
最多加一句出年你派返比我地





大宅

積分: 3811

畀面勳章


13#
發表於 12-1-24 09:13 |只看該作者

回覆:派利是問題

我都好明白各處鄉村各處例,只係大部份人都選擇會派,而阿表妹一家一嬲都係斤斤計較加算爆嘅時候,就會比人感覺老土!




大宅

積分: 3811

畀面勳章


14#
發表於 12-1-24 09:22 |只看該作者

回覆:派利是問題

其實我來想講,新年派利是都係一年一次,點解要派到咁縮骨呢?唉~~新正頭,利利是是,你派得開心時收嗰個又高興,就由年頭好到落年尾啦!點解仲要比有機會人喺背後講說話呢?我奶奶真係好嬲啊,因為叔仔過埋年有三個手術要做,一開年就有人話唔俾利是叔仔 ,唔吉利喎,所以奶奶係咁不停咁鬧啊~~




侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-1-24 09:36 |只看該作者
本帖最後由 kkttssng 於 12-1-24 10:25 編輯

我覺得做細既唔使俾大既, 唔理結唔結婚都好...

點評

kata_hihi  =唔派比未結婚既表哥表姐  發表於 12-1-24 11:56
ailHO  唔明講乜...  發表於 12-1-24 10:13


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-1-24 10:34 |只看該作者

回覆:派利是問題

其實每個家庭習俗都唔同,我娘家同c6家都係唔洗派比未結婚的表哥表姐. 你99又唔洗咁計較ge,無所謂啦!




男爵府

積分: 5141


17#
發表於 12-1-24 10:43 |只看該作者
未婚一定派


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 12-1-24 10:56 |只看該作者
我個細舅父係宅男,未婚,當年我問過阿婆要唔要比利是細舅父(佢個細仔),阿婆話唔好喎!其實。。。我到而家都唔知點解架!但係阿婆話,如果唔係親人,大過我而又未結婚既就可以比。

我估。。。可能係驚收個個尷尬,所以叫D後輩唔好比未婚既長輩


伯爵府

積分: 18627


19#
發表於 12-1-24 11:41 |只看該作者

引用:我個細舅父係宅男,未婚,當年我問過阿婆要

原帖由 stkyo 於 12-01-24 發表
我個細舅父係宅男,未婚,當年我問過阿婆要唔要比利是細舅父(佢個細仔),阿婆話唔好喎!其實。。。我到而 ...
我99就叫我俾大伯,我結婚時又要針茶俾拒,但冇金,得利事(長兄為父,但未結婚),我個仔都5歲啦,今年話我唔俾利事拒個大仔喎,都痴痴地。一時又話係背份高,一時又話花仔




寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-1-24 12:21 |只看該作者
背份大過自己,即使未婚, 唔派

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo