自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5550


1#
發表於 12-1-25 22:20 |只看該作者
如題。




珍珠宮

積分: 42493

2018復活節勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-1-25 22:22 |只看該作者

回覆:點解昂坪360成日出事d人都仲要去?出左事又要怨?

哈哈⋯點都係一個 景點!訪問嗰啲都係遊客!




禁止訪問

積分: 67964


3#
發表於 12-1-25 22:23 |只看該作者

回覆:點解昂坪360成日出事d人都仲要去?出左事又要怨?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-1-25 22:23 |只看該作者
我一定唔會去

順順利利 大吉大利       


大宅

積分: 1743


5#
發表於 12-1-25 22:25 |只看該作者

回覆:點解昂坪360成日出事d人都仲要去?出左事又要怨?

其實今日咁凍,去黎都辛苦




翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-1-25 22:26 |只看該作者
當係特別娛興節目之纜車半天吊遊歷……
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


水晶宮

積分: 61253


7#
發表於 12-1-25 22:27 |只看該作者
我覺得360是HK失敗之作,成日都壞,又不是開了很久,20年後,真的不敢想像


男爵府

積分: 5550


8#
發表於 12-1-25 22:29 |只看該作者

回覆:點解昂坪360成日出事d人都仲要去?出左事又要怨?

因為今曰新聞訪問都有香港人...唔明佢地明知都去「 碰運氣」。
咁for遊客,即係「困車」係是曰行程其中一part...




珍珠宮

積分: 48692

好媽媽勳章


9#
發表於 12-1-25 22:31 |只看該作者
360我搭過兩次, 搭的時候風和日麗, 景色怡人, 真係香港好好的旅遊景點, 現在搞成咁, 真係可惜. 現在個個都話唔去, 但時間一耐, 又要再熱鬧過來.


大宅

積分: 2793


10#
發表於 12-1-25 22:33 |只看該作者
意外既野好難講.. 但係 360 真係太多毛病


大宅

積分: 3409


11#
發表於 12-1-25 22:36 |只看該作者

回覆:點解昂坪360成日出事d人都仲要去?出左事又要怨?

天氣咁凍!根本唔會去360!




男爵府

積分: 7723


12#
發表於 12-1-25 22:38 |只看該作者
本來都諗住今日去架,不過諗到今日會好凍,加上之前見d人困係車度,半天吊,唔想新年流流半天吊,所以縮沙


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-1-25 23:04 |只看該作者

點解昂坪360成日出事d人都仲要去?出左事又要怨?

咁凍都唔好去啦!



點評

pigpigyy  x 2  發表於 12-1-25 23:38
chuchu9999    發表於 12-1-25 23:37


子爵府

積分: 11028


14#
發表於 12-1-25 23:08 |只看該作者

回覆:cara426 的帖子

我個個月都去一次,touch wood 甘多年都冇事




侯爵府

積分: 22787

BK Milk勳章


15#
發表於 12-1-25 23:10 |只看該作者
都唔明咁凍仲去嚟做咩

個台灣人明知要搭飛機就唔好周圍去。

個B6仲好笑,打999, 唔通 police 識飛嚟救你咩。

咁凍嘅話無必要帶老人家同小朋友去個度

sorry,個人意見,不喜勿插


男爵府

積分: 5550


16#
發表於 12-1-25 23:11 |只看該作者

引用:都唔明咁凍仲去嚟做咩個台灣人明知要搭飛機

原帖由 heiheikwok 於 12-01-25 發表
都唔明咁凍仲去嚟做咩

個台灣人明知要搭飛機就唔好周圍去。





伯爵府

積分: 19432

畀面勳章


17#
發表於 12-1-25 23:12 |只看該作者

回覆:MariaTsui 的帖子

贊成,搞到香港個名臭哂




伯爵府

積分: 15887

畀面勳章


18#
發表於 12-1-25 23:14 |只看該作者

回覆:點解昂坪360成日出事d人都仲要去?出左事又要怨?

去過一次唔會再去




男爵府

積分: 6620

大廚勳章


19#
發表於 12-1-25 23:14 |只看該作者

回覆:點解昂坪360成日出事d人都仲要去?出左事又要怨?

我如果知道自己要坐飛機唔會專登去坐360




子爵府

積分: 14967


20#
發表於 12-1-25 23:15 |只看該作者
heiheikwok 發表於 12-1-25 23:10
都唔明咁凍仲去嚟做咩

個台灣人明知要搭飛機就唔好周圍去。

佢可能想CALL直昇機黎救佢

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo