自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9473

分享愛 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-1-24 22:31 |只看該作者
因雅培加價
又比的蝗蟲搶晒
變左我仔無奶粉吃~
所以無可奈可下~我轉奶粉~
請問雪印恩敏兒好吾好~
350g大約幾錢
我見到有人賣成75蚊一罐細


同埋想知思敏傑~因大仔用緊雅培三號
如果同佢轉思敏傑會吾會吾夠飽之類

因我係低收入家庭 佢地不停加價 造成好大負擔
心美力已加到276蚊 雅培自己認左新年后或者2月又想再加價~唉~
有用過的媽咪請告知雪印資料~倒如有無得訂貨 訂又要幾錢~


男爵府

積分: 8407


2#
發表於 12-1-25 14:30 |只看該作者
OK 啊!! 我大細女都食佢,增磅又曰曰有便便,雪印係曰本出,但我女食思敏兒/傑,即雪印奧洲版


男爵府

積分: 9473

分享愛 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-1-25 14:31 |只看該作者
回覆 manman66 的帖子

因為雅培一味識加價~根本好難同佢買~
如果佢加到同a+一樣價錢 買佢不如買a+
有朋友介紹叫我用雪印恩敏兒/傑會好d


珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


4#
發表於 12-1-25 14:34 |只看該作者
Ok
我囡個時兩溝食 日本雪印(較淡味)+思敏兒(較甜)


男爵府

積分: 8103


5#
發表於 12-1-25 14:37 |只看該作者

引用:Ok我囡個時兩溝食+日本雪印(較淡味)+思敏

原帖由 麥兜媽 於 12-01-25 發表
Ok
我囡個時兩溝食 日本雪印(較淡味)+思敏兒(較甜)
但依家日本奶粉會唔會有問題?



點評

麥兜媽  佢隻奶粉for到3歲乍 我囡4歲拉 轉咗牌子  發表於 12-1-25 14:43


大宅

積分: 3382


6#
發表於 12-1-25 14:38 |只看該作者

回覆:恩敏兒同思敏傑好吾好架~想有用過媽咪話我知~

思敏兒唔錯呀! 我仔仔食緊so far便便暢通日日有, 痰仔又無乜, 不過前幾日藥房話過完年佢會加價喎... 我買開$182, 黎緊$190




子爵府

積分: 10782

開心吸收勳章 熱血金章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


7#
發表於 12-1-25 14:53 |只看該作者

引用:思敏兒唔錯呀! 我仔仔食緊so far便便暢通日

原帖由 aliceyanyan 於 12-01-25 發表
思敏兒唔錯呀! 我仔仔食緊so far便便暢通日日有, 痰仔又無乜, 不過前幾日藥房話過完年佢會加價喎... 我買開 ...
下!!190!?我見我個女食得唔差 諗住黎緊肚入面個個都食添 我個女個陣$175咋




侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


8#
發表於 12-1-25 15:00 |只看該作者
我女0-9個月都食思敏x(唔記得咩名,for細b果隻)
我係托屋企做私家診所既親人向廠訂,平D..但唔記得價錢喇..
9個月後我就轉左食森永.


男爵府

積分: 9473

分享愛 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-1-25 16:30 |只看該作者
回覆 apple_0905 的帖子

又加= = 
好過雅培先
雅培初生276
過左年又話再加=.=


子爵府

積分: 10782

開心吸收勳章 熱血金章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


10#
發表於 12-1-25 16:36 |只看該作者
本帖最後由 apple_0905 於 12-1-25 16:37 編輯

我個女食緊思敏兒2 月初賣$158所以入左貨 食埋手頭上呢6cans 呀女就夠大食思敏傑


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


11#
發表於 12-1-25 16:37 |只看該作者

回覆:恩敏兒同思敏傑好吾好架~想有用過媽咪話我知~

幾好呀,我仔由出世食到而家都健健康康、肥肥白白



點評

aeiou_drm  me 2!  發表於 12-1-25 17:21
The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


男爵府

積分: 9473

分享愛 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-1-25 16:38 |只看該作者
回覆 apple_0905 的帖子

我大仔係岩岩上左雅培3號
但因為佢狂加 我吾想再用 打算轉雪x
細仔一個月大  轉佢奶粉應該會好d
因為太痴線la~初生如果再加 即係300蚊一罐=.=-咁我比二百蚊買好過比三百蚊買= =


大宅

積分: 4180

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 陪月勳章


13#
發表於 12-1-25 17:01 |只看該作者
bab189295 發表於 12-1-25 16:38
回覆 apple_0905 的帖子

我大仔係岩岩上左雅培3號

我個仔都係食雅培一號
本來想聽健康院講~比佢食耐D一號都冇所謂
但係雅培真係加價加得太快
我都轉左思敏兒2號啦
係新墟宏利藥房買,$148/1罐
應該係屯門區最平(唔肯定)
因為我附近D藥房/置樂藥房都要$160-162
我諗佢1號/3號都應該會平過其他藥房
你可以去問下價
如果訂貨既話就要做左雪印會員先可以訂
個價錢同萬寧/百佳個D價一樣


男爵府

積分: 9473

分享愛 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-1-25 17:14 |只看該作者
回覆 starstarbb 的帖子

華興個間賣水笿個間 就138蚊==


大宅

積分: 4180

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 陪月勳章


15#
發表於 12-1-25 18:22 |只看該作者
bab189295 發表於 12-1-25 17:14
回覆 starstarbb 的帖子

華興個間賣水笿個間 就138蚊==

138係2號定3號~?
華興係邊度架~?


子爵府

積分: 10782

開心吸收勳章 熱血金章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


16#
發表於 12-1-25 18:25 |只看該作者
manman66 發表於 12-1-25 14:30
OK 啊!! 我大細女都食佢,增磅又曰曰有便便,雪印係曰本出,但我女食思敏兒/傑,即雪印奧洲版 ...

我個女都係日日有便便...


男爵府

積分: 9473

分享愛 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-1-25 18:34 |只看該作者
回覆 starstarbb 的帖子

華興係3號 但個間野專做水客同b6生意架
正衰人來架~

德祥蔘茸中西藥行
做港人生意 吾做b6生意 佢就賣146蚊
只做熟人生意~~即係只做本港媽咪生意
內地人一律不做~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo