自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6815

畀面勳章


1#
發表於 12-1-26 00:52 |只看該作者
話說今日同家姐一家三囗+禾一家三囗去飲茶,點完點心紙交比個所謂部長阿姐(操正廣東話),佢一路對禾地張點心紙一路話
阿姐:嘩!你地典拱多呀,呢樣一跌(碟),呢樣又2字呀?成實Kee跌(十幾碟)喎,真係要拱多?
禾家姐:有咩問題?你驚無錢埋單?
阿姐:唔係錢問題,你真係要拱多?
禾地異囗同聲:係呀!
(註:其實禾地只係叫咗蝦蛟燒賣果d每款1-2籠,+埋都係13碟)
1分鐘後果位阿姐走埋黎問多一次:
你地典拱多點心實(食)呀?真係唔洗改呀?
禾:有咩改呀?
阿姐:無。。。問下啫。。
又過多1分鐘,阿姐又走黎:
真係唔洗揀呀?
禾:揀定減呀?你講咩呀?減咩呀?
阿姐:丫。。無野嘞,拱禾幫你地日(入)單呀。
那時那刻禾地O哂咀囉。。。4個大人+2個小朋友叫十幾碟點心好多咩?仲有禾叫幾多奸你咩事呢?禾地食唔哂唔比打包走㗎咩?真係第一次遇到咁嘅事囉!唔通禾地真係有問題?
唔好意思,長咗d,多謝收看!




珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-1-26 00:53 |只看該作者

回覆:你地有無試過去酒樓飲茶叫點心時。。。

咁耐都唔落單,我會鬧人。



點評

chuchu9999  me too  發表於 12-1-26 12:53


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


3#
發表於 12-1-26 00:55 |只看該作者

你地有無試過去酒樓飲茶叫點心時。。。

肯定間酒樓比好少開工利是,所以d啊姐要倒米



點評

cccat01    發表於 12-1-26 14:33
大家好,我是子悠~~


男爵府

積分: 6972

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-1-26 00:56 |只看該作者
咁多事既佢

點評

rrxx    發表於 12-1-26 00:59


禁止訪問

積分: 17648


5#
發表於 12-1-26 00:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13887


6#
發表於 12-1-26 00:58 |只看該作者


水晶宮

積分: 65841

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 12-1-26 00:58 |只看該作者
冇試過


男爵府

積分: 6815

畀面勳章


8#
發表於 12-1-26 00:59 |只看該作者

你地有無試過去酒樓飲茶叫點心時。。。

禾都唔知係咪而家唔可以叫得太多點心吃㗎呢?新年新規矩??




珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


9#
發表於 12-1-26 01:00 |只看該作者


男爵府

積分: 6815

畀面勳章


10#
發表於 12-1-26 01:01 |只看該作者

回覆 回覆:lulu1312的帖子

間酒樓禾地第一次去幫襯咋,就遇到d咁嘅事




禁止訪問

積分: 73927


11#
發表於 12-1-26 01:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


12#
發表於 12-1-26 01:03 |只看該作者
可能人地一番好心, 驚你地真係食唔晒呢

因為有小朋友嗎, 如果全部大人, 我估就未必會問


男爵府

積分: 8457


13#
發表於 12-1-26 01:10 |只看該作者

你地有無試過去酒樓飲茶叫點心時。。。

咁客氣,咁關心食唔食得晒呀四個大人十三碟點會食唔晒呀! 我出去飲茶都叫到十六七碟 何況點心食唔晒咪打包囉,一粒粒,又唔似晚飯咁淨少少拎走咁肉酸



點評

loklokchuma  咪係囉, 阿姐佢都?-(  發表於 12-1-26 01:44


子爵府

積分: 12556

畀面勳章


14#
發表於 12-1-26 02:36 |只看該作者

你地有無試過去酒樓飲茶叫點心時。。。

唔算多,我兩個人都點6,7樣,我好大食



點評

chuchu9999  me too  發表於 12-1-26 12:52


珍珠宮

積分: 32386


15#
發表於 12-1-26 02:47 |只看該作者

回覆:你地有無試過去酒樓飲茶叫點心時。。。

好煩




伯爵府

積分: 17166


16#
發表於 12-1-26 02:59 |只看該作者

引用:咁耐都唔落單,我會鬧人。 +

原帖由 Elefant老婆 於 12-01-26 發表
咁耐都唔落單,我會鬧人。
哈哈!我都想講呢句




水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


17#
發表於 12-1-26 03:01 |只看該作者
loklokchuma 發表於 12-1-26 00:52
話說今日同家姐一家三囗+禾一家三囗去飲茶,點完點心紙交比個所謂部長阿姐(操正廣東話),佢一路對禾地張 ...

邊間????


伯爵府

積分: 15236


18#
發表於 12-1-26 12:23 |只看該作者

回覆:你地有無試過去酒樓飲茶叫點心時。。。

痴痴地




伯爵府

積分: 15887

畀面勳章


19#
發表於 12-1-26 12:25 |只看該作者

回覆:你地有無試過去酒樓飲茶叫點心時。。。

我會小佢




水晶宮

積分: 68008


20#
發表於 12-1-26 12:26 |只看該作者

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo