自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 895


1#
發表於 12-1-26 19:02 |只看該作者
下面帶狗入酒樓一post, 我咁覆係咪有問題?

「丿利益申報,我有養狗
如果唔俾狗入,我就唔會帶,人與人需要互相專重。相反,如果我去一間俾狗去既餐廳,唔該都專重返我唔好話佢乜乜物物」




水晶宮

積分: 59166


2#
發表於 12-1-26 19:57 |只看該作者
唔關你事

餅主溫書


王國長老

積分: 119115

王國長老


3#
發表於 12-1-26 20:32 |只看該作者

引用:下面帶狗入酒樓一post,+我咁覆係咪有問題?

原帖由 tangaslie 於 12-01-26 發表
下面帶狗入酒樓一post, 我咁覆係咪有問題?

「丿利益申報,我有養狗
你好,我已經講過暫時關上待版主審查,可有見到?



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo