自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3627


1#
發表於 12-1-26 00:59 |只看該作者
近日天氣很寒冷, 阿囝對張羽絨敏感, 想買過另一張, 去到百貨公司, 形形式式的被都有, 究竟邊隻被頂到現在的天氣呢? 請推介


子爵府

積分: 10801


2#
發表於 12-1-26 01:03 |只看該作者

回覆 回覆:annpoon51的帖子

純羊毛



點評

961123    發表於 12-1-27 13:56
cccat01    發表於 12-1-26 19:39


大宅

積分: 3727

畀面勳章


3#
發表於 12-1-26 01:12 |只看該作者

回覆:邊種被夠暖?

蠶絲被,一張搞掂!



點評

kittycat0519  同意,真係very good  發表於 12-1-26 11:14


子爵府

積分: 14161

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-1-26 01:58 |只看該作者
我係北京買咗張蠶絲被,人民幣一千八佰幾,唸住新年比亞仔用,唔掂囉!初一起身勁打噴嚏,跟住呢幾晚加多張冷氣被先好D!

我都想買過另一張,羽絨唔得,另外又大豆又羊毛,都唔知邊隻好?請各位推介

點評

Dabb  同意,我都有張過蠶絲被,完全唔掂!  發表於 12-1-26 13:12


珍珠宮

積分: 41232

環保接龍勳章 大廚勳章


5#
發表於 12-1-26 02:18 |只看該作者
羽絨被, 依幾日好在有佢..否則..


大宅

積分: 3627


6#
發表於 12-1-26 07:01 |只看該作者
點樣選蠶絲被或羊毛被? 有無話幾多%?? 是否重些又好些? 有沒有用開的牌子幾好可推介?

點評

fw9166  你在蠶絲被或羊毛被加張薄的冷氣被,那就比較暖架喇!!  發表於 12-1-26 08:22
fw9166  我哥自設廠房做絲棉被. 我覺我最暖  發表於 12-1-26 08:21


大宅

積分: 2341


7#
發表於 12-1-26 07:51 |只看該作者
仔用緊casablanca 羊毛, 好暖. 羽絨要睇成分加量. 成分高但量小可能都唔夠暖.


珍珠宮

積分: 34951

減齡達人勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


8#
發表於 12-1-26 08:01 |只看該作者

回覆:邊種被夠暖?

如果阿仔對羽絨敏感,不如用電毯啦




大宅

積分: 2938


9#
發表於 12-1-26 08:16 |只看該作者

引用:近日天氣很寒冷, 阿囝對張羽絨敏感, 想買過

原帖由 annpoon51 於 12-01-26 發表
近日天氣很寒冷, 阿囝對張羽絨敏感, 想買過另一張, 去到百貨公司, 形形式式的被都有, 究竟邊隻被頂到現在的 ...
BIG 牌,吉之島買,1張夠哂,舊年聖誕先買,幾凍都唔洗加被




水晶宮

積分: 57108


10#
發表於 12-1-26 08:19 |只看該作者
我都買左張BIG..但未用...


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


11#
發表於 12-1-26 09:00 |只看該作者
可唔可以講多d big 牌 ? 因為我都想換被, 心大心細中 ! thanks


伯爵府

積分: 17826


12#
發表於 12-1-26 10:27 |只看該作者
我都好想知邊隻被比較暖


伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


13#
發表於 12-1-26 10:50 |只看該作者
我囡囡用大豆, 因為可以落機洗, 小朋友有時都會忍唔住瀨尿, ESP 而家天氣凍, 可以洗就最好!

我都想買張比自己!
今晚又OT!!!!


大宅

積分: 3585


14#
發表於 12-1-26 10:55 |只看該作者
絲棉被好暖, 我用個張100% 絲棉

點評

cccat01  agree  發表於 12-1-26 19:40
bastet  我都有張, 但好重.......壓死我啦!  發表於 12-1-26 11:28


男爵府

積分: 8671


15#
發表於 12-1-26 11:17 |只看該作者
厚身的蠶絲被,夠重又夠暖,又唔會有鼻敏感問題
我用緊CherXy,單人,$11XX


大宅

積分: 3585


16#
發表於 12-1-26 11:39 |只看該作者
頌兒 發表於 12-1-26 10:55
絲棉被好暖, 我用個張100% 絲棉
我個張好輕0架, 唔重,比冷氣被重多D , 不是混棉真係好暖好舒服


伯爵府

積分: 16793


17#
發表於 12-1-26 12:12 |只看該作者

邊種被夠暖?

羽絨被+電暖墊……所向無敵,不過你仔仔又對羽线敏感,試下靚既絲綿被……我諗都ok!



點評

YanYan0116  YES!!!  發表於 12-1-26 12:30


子爵府

積分: 10421

畀面勳章


18#
發表於 12-1-26 12:24 |只看該作者
本帖最後由 cathy6710 於 12-1-26 12:26 編輯

今年幫囡囡買左一件所謂羽絲棉,幾好
我係床上鋪條抓毛氈,再俾佢蓋呢張被,好夠暖,
呢張被佢廣告話防敏感,質感似羽絨,囡囡話好舒服好暖


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


19#
發表於 12-1-26 12:31 |只看該作者
其實加張電暖墊, 真係會暖好多架, 訓覺前開30分鐘先,
咁就可以訓落一個暖笠笠的被窩.


子爵府

積分: 10484


20#
發表於 12-1-26 12:59 |只看該作者
我一月頭喺一田買咗張纖維被, 可以洗既, 又輕又暖, 我覺得好啱香港天氣用.

其實我係早幾年喺大陸walmart買咗張airland出既被比亞女用, 係好暖好暖既, 係無番咁上下凍喺唔可以用的, 呢幾日咁凍我個女都係wear一件薄既底衫, 就已經好夠暖.

今次比我喺一田搵倒, 質地摸落去係好相似的,
但就比我買比亞女嗰張薄番d, 所以成個冬天用就啱啱好, 月頭有一次我屋企得8度, 我就加一張好薄既冷氣被喺面, 因為嗰時自己病緊, 以防萬一. 好用過我張羽絨.

今次得6度, 因為食咗羊肉, 又無唔舒服所以連冷氣被都無加, 都好夠暖.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo