自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   1


伯爵府

積分: 15837


1#
發表於 11-11-9 16:02 |只看該作者
大家好, 囡囡學校星期5生日會, 打返學校先知原來要自己準備生日蛋糕, 打去美心同東海堂都話2點截單...even今日訂都要星期六先有得拎. 想問下有冇邊間仲趕得切呢.
thanks

點評

YY1101  太子貴族  發表於 11-11-9 19:39


男爵府

積分: 5769


2#
發表於 11-11-9 16:06 |只看該作者
你試打去聖安X,唔得既咪買現成囉~


禁止訪問

積分: 956


3#
發表於 11-11-9 16:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12338

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 11-11-9 16:09 |只看該作者
唔要求款式的話..有好多餅店都有現貨的~


大宅

積分: 4009


5#
發表於 11-11-9 16:11 |只看該作者
try try 太子 - 貴族餅店


大宅

積分: 4382


6#
發表於 11-11-9 16:11 |只看該作者
我上星期聖安娜訂,今天五點前訂,明天五點有得取哦...


禁止訪問

積分: 956


7#
發表於 11-11-9 16:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2542


8#
發表於 11-11-9 16:24 |只看該作者
試下大班丫, 如果唔係訂好大個, 我試過朝早訂夜晚拎寫埋名, (但我訂嗰間分店係有工場係鋪度)


伯爵府

積分: 15837


9#
發表於 11-11-9 16:33 |只看該作者
嘩....一陣就有咁多媽媽回覆...好多謝大家呀..等我去搵下先..感激感激呀.

點評

wcpcelia  買現成,各大餅店都可以了  發表於 11-11-9 19:06


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 11-11-9 17:29 |只看該作者
係呀,大班可能得呀~


大宅

積分: 3020


11#
發表於 11-11-9 18:42 |只看該作者

回覆:klm402 的帖子

試下帝苑酒店裡面間帝苑餅店!




禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


12#
發表於 11-11-9 19:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2701


13#
發表於 11-11-9 20:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17725

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 11-11-9 23:31 |只看該作者

回覆 回覆:河馬媽咪的帖子

前幾天在太子超群訂公主蛋糕兩小時有得取,citibank cr card 有八折,二百三十零元,小女孩必定LIKE



Kinglong


伯爵府

積分: 17725

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 11-11-9 23:37 |只看該作者

引用:前幾天在太子超群訂公主蛋糕兩小時有得取,

原帖由 Kinglong 於 11-11-09 發表
前幾天在太子超群訂公主蛋糕兩小時有得取,citibank cr card 有八折,二百三十零元,小女孩必定LIKE



...
這款合心水嗎?
temp_photos.jpg



Kinglong


男爵府

積分: 5531


16#
發表於 11-11-10 01:23 |只看該作者

回覆:超急...生日蛋糕一問(今日訂明晚取), 可能嗎??

公主蛋糕好靓啊!几磅?




男爵府

積分: 9337


17#
發表於 11-11-10 02:27 |只看該作者
本帖最後由 PoPo140610 於 11-11-10 02:28 編輯

公主蛋糕

餅底好食物 ??
有冇什果夾層 ??
甜唔甜 ??

跟 美心 比較
邊間好吃 ??


伯爵府

積分: 17725

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 11-11-10 02:54 |只看該作者

引用: 公主蛋糕 餅底好食物 ??有冇什果夾層 ?

原帖由 PoPo140610 於 11-11-10 發表
本帖最後由 PoPo140610 於 11-11-10 02:28 編輯

公主蛋糕
佢話兩磅,但應該多過兩磅,好聚手下,但太多cream,加錢可轉其他夾心,我那個係雜果。二百零元真係好平,我見其他要幾百元。個盒好大下的。
temp_photos.jpg



Kinglong


大宅

積分: 4141


19#
發表於 12-1-26 17:56 |只看該作者
Kinglong 發表於 11-11-10 02:54
佢話兩磅,但應該多過兩磅,好聚手下,但太多cream,加錢可轉其他夾心,我那個係雜果。二百零元真係好平,我 ...

你個蛋糕好靚呀! 200幾蚊(兩磅)係咪包埋公仔, 定係自己帶公仔比佢整?
另外, 因為我呢個禮拜日(初七)要, 唔知佢地開工未呢?

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離。箴言22:6


水晶宮

積分: 57108


20#
發表於 12-1-26 19:04 |只看該作者
好靚呀!!!
買現成既羅返學校啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo