烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   3


禁止訪問

積分: 655


1#
發表於 12-1-26 00:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-1-26 00:46 |只看該作者
lamc9bobo 發表於 12-1-26 00:30
今日試做蝴蝶酥, 外形甜味都OK
色澤要改用全蛋黃仲要搽2層會靚D
但唔知點解佢有鬆但無脆的口感, 咁係塊酥 ...
可以詳細講下, 用乜材料 & 做法呢 ?

我做蝴蝶酥係用即用酥皮, 解凍後, 每面會用溶牛油掃一層, 然後鋪上砂糖, 摺好切開就排上焗盆, 再喺面掃上溶牛油, 用 180 度焗至 2 面金黃色, 最後在晾架放涼便入密實盒, 係好鬆脆架 ~~


禁止訪問

積分: 655


3#
發表於 12-1-26 00:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 12-1-26 02:45 |只看該作者
望落好似唔係好熟咁嘅~

點評

lamc9bobo  熟咗架喇, 只不過我呢盤無搽蛋黃同牛油咪好白咁囉~  發表於 12-1-26 18:39

花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


子爵府

積分: 12452

畀面勳章


5#
發表於 12-1-26 02:48 |只看該作者
低溫d焗返耐d應該ok
平時我用170度焗13分鐘
個個爐溫吾同不過5分鐘真係太少

點評

lamc9bobo  吓??? 我學整酥皮海鮮湯個師傅話焗酥皮一定要爐溫夠熱先會鬆架喎~  發表於 12-1-26 18:41


子爵府

積分: 12452

畀面勳章


6#
發表於 12-1-26 19:29 |只看該作者
lamc9bobo 吓??? 我學整酥皮海鮮湯個師傅話焗酥皮一定要爐溫夠熱先會鬆架喎~

咁你而家係咪成功左?
一般焗蝴蝶酥都係用180度
咁個個爐吾同有d人會用200掛
我個爐就用170就ok
同埋你係焗得太短時間呀


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-1-26 20:37 |只看該作者


彩鑽殿

積分: 718634

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 12-1-26 22:59 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-1-27 00:29 |只看該作者
lamc9bobo 發表於 12-1-26 00:57
回覆 hallonatalie 的帖子

同你一樣用現成酥皮, 放軟身後我係搽全蛋(打勻)酒沙糖, 摺好再切, 面頭再搽多次 ...
哦, 我唔清楚你跟邊個食譜, 我就係用溶牛油掃內面 & 外面嘅, 用 175-180 度焗 10-15 分鐘, 見焗至金黃色就熄火, 放涼後食落好鬆脆, 可以 keep 到 3, 4 日都好鬆脆架 ~~


子爵府

積分: 14483

2024年龍年勳章


10#
發表於 12-1-27 08:55 |只看該作者

回覆:鬆但唔脆的蝴蝶酥(有相為証)

我用180度爐溫去焗都鬆脆架
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 30065

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 12-1-27 11:10 |只看該作者
我跟以下食譜, 第一次做便成功, 不必落雞蛋:
做法:

把焗爐預熱至 200C (392F).
在工作台上,用篩平均灑下一半糖,把解凍後的酥皮小心鋪在上面。輕輕掃點牛油。在上面灑下另一半糖。把一邊的酥皮向內褶四份一,再向內褶多一次到中間位置;另一邊也如是。最後,把兩邊復合成六褶的長條形。用手輕輕按壓。目的是令酥皮黏得好,焗的時候不會彈開。放入雪櫃(冰箱 fridge)冷藏 20至 30分鐘。
用利刀切開約 1/2吋闊的幼條。兩面塗點融化牛油。把上面兩邊稍稍分開,焗後就會像蝴蝶雙翼的形狀。
放入焗爐焗約 20分鐘。焗最後 5至8分鐘翻轉另一面繼續焗,直至兩面金黃色並鬆脆,即成。



點評

lamc9bobo  等我試吓先  發表於 12-1-27 21:13

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo