自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1948


1#
發表於 12-1-26 12:47 |只看該作者
屋企已經有油壓式暖爐,但機身好熱,屋企有八個月大bb週屋爬,好驚佢掂會"辣"親佢。買暖風機會唔會好啲?




珊瑚宮

積分: 118281


2#
發表於 12-1-26 12:49 |只看該作者
本帖最後由 wonderlulu 於 12-1-26 12:54 編輯

NO, 無實際作用, 仲乾燥, 好易爆擦~~~~

油壓式暖爐用圍欄隔開, 室溫夠暖就調返中度, 其實BB有其他野玩, 未必去搞呢樣咁笨重嘅野。


水晶宮

積分: 65841

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 12-1-26 12:51 |只看該作者
咩暖風機? 我之前用充油式反而覺得唔太熱, 宜家用陶瓷暖風機覺得仲熱呀


大宅

積分: 1948


4#
發表於 12-1-26 12:53 |只看該作者

引用:NO,+無實際作用,+仲乾燥,+好易爆擦~~~~

原帖由 wonderlulu 於 12-01-26 發表
NO, 無實際作用, 仲乾燥, 好易爆擦~~~~
我就係上網睇過啲人話好乾,所以仲諗緊





大宅

積分: 1948


5#
發表於 12-1-26 12:54 |只看該作者

引用:咩暖風機?+我之前用充油式反而覺得唔太熱,+

原帖由 fatdenden 於 12-01-26 發表
咩暖風機? 我之前用充油式反而覺得唔太熱, 宜家用陶瓷暖風機覺得仲熱呀
我都唔知呀。陶瓷夠暖嗎?




子爵府

積分: 10890


6#
發表於 12-1-26 12:55 |只看該作者
good to use 油壓式暖爐 for home having bb
平平安安,開開心心
凡事不強求,活得開心


翡翠宮

積分: 82105

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 12-1-26 12:55 |只看該作者
暖風機


水晶宮

積分: 65841

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 12-1-26 12:55 |只看該作者
比比熊 發表於 12-1-26 12:54
我都唔知呀。陶瓷夠暖嗎?
好夠暖, 不過乾燥d


珍珠宮

積分: 42830


9#
發表於 12-1-26 12:55 |只看該作者
充油式最好, 因為我去別人家, 有不同款式, 吹風, 什麼新科技XX都不及充油式!


伯爵府

積分: 19839

畀面勳章


10#
發表於 12-1-26 12:57 |只看該作者
我屋企未用過油壓式暖爐,仔出世時為安全買左兩部暖風機,我地住近海好凍但暖風機oK夠暖,不過幾乾(要成日楂cream),有一部有放濕功能就比較好。我媽用油壓式暖爐,好暖。


大宅

積分: 1948


11#
發表於 12-1-26 13:00 |只看該作者

引用:good+to+use+油壓式暖爐+for+home+having+b

原帖由 eqqihigh 於 12-01-26 發表
good to use 油壓式暖爐 for home having bb
係唔係所有油壓式暖爐個機身都係咁熱?我果部好"辣"手,我怕"辣"親bb



點評

eqqihigh  I use Philips brand and not very "辣"手... try not to turn it too high  發表於 12-1-26 13:02


大宅

積分: 1948


12#
發表於 12-1-26 13:00 |只看該作者

引用:充油式最好,+因為我去別人家,+有不同款式,+

原帖由 chuchu9999 於 12-01-26 發表
充油式最好, 因為我去別人家, 有不同款式, 吹風, 什麼新科技XX都不及充油式! ...
充油式暖爐?



點評

chuchu9999  yes  發表於 12-1-26 13:01


子爵府

積分: 11344

畀面勳章


13#
發表於 12-1-26 13:01 |只看該作者
我覺得暖風機麻麻, 暖得慢同埋真係好乾, 用一陣就乾到皮膚痕


大宅

積分: 1948


14#
發表於 12-1-26 13:01 |只看該作者

引用:我屋企未用過油壓式暖爐,仔出世時為安全買

原帖由 6299daside 於 12-01-26 發表
我屋企未用過油壓式暖爐,仔出世時為安全買左兩部暖風機,我地住近海好凍但暖風機oK夠暖,不過幾乾(要成日 ...
啲人話可以暖的範圍好細,係嗎?




禁止訪問

積分: 32957


15#
發表於 12-1-26 13:02 |只看該作者

回覆:應唔應該買暖風機?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26384


16#
發表於 12-1-26 13:06 |只看該作者
No, it's very dry.


珍珠宮

積分: 40541

畀面勳章


17#
發表於 12-1-26 13:06 |只看該作者

引用:咩暖風機?+我之前用充油式反而覺得唔太熱,+

原帖由 fatdenden 於 12-01-26 發表
咩暖風機? 我之前用充油式反而覺得唔太熱, 宜家用陶瓷暖風機覺得仲熱呀
呢個好




已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


18#
發表於 12-1-26 13:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
刪除帳號


子爵府

積分: 10477


19#
發表於 12-1-26 13:09 |只看該作者
暖風機真係麻麻,又乾燥,吹的範圍又唔大。如果擔心BB,會否考慮換個有冷暖風的分體機?
淡而無味


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


20#
發表於 12-1-26 13:11 |只看該作者

回覆 回覆:比比熊的帖子

我用開暖風機,乾天氣會加放漏器一起用,漏天就不需要。我習慣校保持21度室溫,不會太凍太熱,夠暖自動關又不會太乾。



點評

我想生三個  夏天都開暖風機?  發表於 12-1-26 13:58
全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo