2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 90


1#
發表於 12-2-2 10:45 |只看該作者
個姑娘俾左個二月尾既日子我......但係就無講做咩檢查.........
二月尾應該已經11wk......請問jm知唔知佢會check d咩?? 我係咪要自己另外book度頸皮??
因為我驚佢到時唔幫我check, 我又book唔切


大宅

積分: 4543


2#
發表於 12-2-2 22:49 |只看該作者

回覆:剛剛打電話book左母嬰健康院做檢查

健康院如果第一次檢查都係做普通野,佢地應該冇儀器做oscar個種檢查,我個區要親身去健康院book第一次產檢, 佢同時幫我mark埋日子去醫院做oscar,如果佢冇俾日期你,再返去問下好d喎




洋房

積分: 90


3#
發表於 12-2-2 22:50 |只看該作者

回覆:glocatcat 的帖子

哦! 原來係咁,唔該哂你啊!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo