自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1308


1#
發表於 12-2-1 13:46 |只看該作者
有無人知校車/保母車由九龍西去港島西大概幾多錢 ? THANKS.


子爵府

積分: 14912

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 12-2-1 14:53 |只看該作者
我個仔搭果架係$1,250/月.

Birth -- 3.7 kg    1Y -- 11.1 kg   2Y -- 13 kg  3Y -- 16.3 kg   4Y -- 17.6 kg   4.5Y -- 19 kg  5Y -- 20.4 kg  5.5Y -- 20.8 kg   6Y -- 23 kg


大宅

積分: 1308


3#
發表於 12-2-1 21:25 |只看該作者
請問係未行西隧? 可否告知由邊區出發? 車程幾耐呢? thanks.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo