自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


1#
發表於 12-2-2 12:33 |只看該作者
有心臟病唔好聽


子爵府

積分: 11755


2#
發表於 12-2-2 12:37 |只看該作者
本帖最後由 elaine329 於 12-2-2 12:40 編輯

:;pppp:大陸行戶籍制,同一個國家都好你去第2個省生都係冇戶籍GA LA有着數就O黎拎
唔知醜!!!

點評

kahei_mam@yahoo  講得咁,又唔見佢去北京生  發表於 12-2-3 02:40
joycehang41010    發表於 12-2-3 00:15
chuchu9999    發表於 12-2-2 18:25
littlecuitegirl    發表於 12-2-2 14:09
littlecuitegirl    發表於 12-2-2 14:09
littlekaty    發表於 12-2-2 13:58
JOAN612    發表於 12-2-2 13:56
newbiee    發表於 12-2-2 13:33
loklok148  同意  發表於 12-2-2 13:14
adachung23    發表於 12-2-2 12:57
milktealai    發表於 12-2-2 12:55
cccat01    發表於 12-2-2 12:54
蜆介鯪魚球  agree x 3  發表於 12-2-2 12:53
Cutemom0808  true  發表於 12-2-2 12:42
老細回港~好日子完了


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-2-2 12:40 |只看該作者
無須要理會人渣垃圾的廢嗡!

點評

琛怡媽媽  agree~~~  發表於 12-2-2 20:08
newbiee  同意, 費時睇d垃圾講野  發表於 12-2-2 13:33
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


侯爵府

積分: 20278


4#
發表於 12-2-2 12:42 |只看該作者


公爵府

積分: 25555


5#
發表於 12-2-2 12:42 |只看該作者

回覆:賤嘴雙非於BBC大罵港人(中文字幕已加)

我出名斯文架...但聽完想爆粗呀!



點評

Hi-Fi  今次真係激到好多斯文人都想爆粗  發表於 12-2-2 19:49


子爵府

積分: 10881

環保接龍勳章


6#
發表於 12-2-2 12:43 |只看該作者


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


7#
發表於 12-2-2 12:43 |只看該作者
佢都痴孖根架, 分D資源比佢, 又唔見你分D錢比我~
你講到而家B6咁好就咪鬼走黎生啦:;pppp:


公爵府

積分: 29215


8#
發表於 12-2-2 12:44 |只看該作者
即係D錢係我,我唔用就要攞出黎俾你用,'
用蝗蟲真黎形容你地真係啱架

點評

aromama    發表於 12-2-3 00:45
YingYing05  agree   發表於 12-2-2 14:13


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


9#
發表於 12-2-2 12:45 |只看該作者

回覆:賤嘴雙非於BBC大罵港人(中文字幕已加)

不知所謂




男爵府

積分: 6342


10#
發表於 12-2-2 12:45 |只看該作者

回覆:賤嘴雙非於BBC大罵港人(中文字幕已加)

佢講到自己好偉大,話香港人生活好慘唔肯生BB,如果唔係佢哋啲b6女人落黎生,香港啲醫院會執笠!仲話因為我哋唔生,啲資源冇人用,唔明點解唔俾佢哋用,都痴痴哋!唔係妳哋霸哂啲床位,我哋使唔敢生?



點評

kawaiibb  佢真係痴鬼線,就係你哋搶晒床位,攪到我哋唔敢生既主要原因呀!仲有搶學位!  發表於 12-2-2 16:26
Cutemom0808    發表於 12-2-2 14:12
cccat01    發表於 12-2-2 12:54


伯爵府

積分: 15750


11#
發表於 12-2-2 12:45 |只看該作者
最尾, 佢話香港人唔用依d資源, 點解佢地唔用得

香港d資源係俾班蝗蟲搶哂呀 @*$&#($&#*(%@!_# (我真係好想爆粗)

既然佢講到風水輪流轉, 大陸人先有資格睇唔起香港人, 就唔好死落黎生仔啦 $*(&#(%$&%@)

點評

abbeytyl    發表於 12-2-2 18:27
sasa0208  呢句先  發表於 12-2-2 15:19


禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 12-2-2 12:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14102


13#
發表於 12-2-2 12:46 |只看該作者

回覆:賤嘴雙非於BBC大罵港人(中文字幕已加)

有資源多就要分俾你地?! 我地同你冇親!
睇唔起你地唔係因為有冇錢 係你地冇文化 冇知識 冇公德!



點評

superbanana888    發表於 12-2-2 18:37


伯爵府

積分: 17745

2018復活節勳章 熱血金章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 12-2-2 12:47 |只看該作者
我唔敢睇, 費事擲爛個 mon
「政治乃眾人之事」-- 國父孫中山先生


大宅

積分: 1644


15#
發表於 12-2-2 12:48 |只看該作者
白痴..... 接受訪問又唔敢用全名,正 cheap 精

佢哋睇唔起香港人,又嚟香港生仔,佢 d 仔女都係香港人嚟,係咪即係睇唔起自己 d 仔女呀

如果唔俾出世紙,睇吓佢會唔會嚟香港生?講到尾,佢咪又係貪香港d 資源好,講到自己咁巴閉

香港人唔係唔想生,係俾佢哋搞到唔敢生,大肚 & 生完咩都冇,咩都俾佢哋搶哂,咁點解香港人要生個小朋友出嚟 "受苦"

食屎啦佢 ...... 蝗虫


伯爵府

積分: 15740

2023年兔年勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-2-2 12:49 |只看該作者
係佢哋唔明白, 我哋好歡迎佢哋黎香港生仔, 但係唔會有出世紙囉, 唔會攞到香港任何福利囉, 生仔費用 at least double or triple of Hk mami 囉, HK mami有優先權囉.......

正如佢所講, 我哋香港人而家咁窮咯, 你哋啲大陸富貴人家咁有錢咯, 點解重要黎香港攞晒我哋啲錢同福利呢, 留返俾我哋啲香港窮人啦, 最重要就係, 呢啲錢係我哋香港啲窮人所交嘅稅嘅嘅血汗錢黎架.

點評

franzess    發表於 12-2-3 00:59
JgB    發表於 12-2-2 22:58
chuchu9999    發表於 12-2-2 18:28
KooKoo    發表於 12-2-2 15:28
lancynine  非常同意  發表於 12-2-2 14:51
lancynine  非常同意  發表於 12-2-2 14:51
littlecuitegirl    發表於 12-2-2 14:09
loklok148  同意  發表於 12-2-2 13:14
meee    發表於 12-2-2 13:03
蜆介鯪魚球  agree  發表於 12-2-2 12:56


瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 12-2-2 12:49 |只看該作者

引用:我唔敢睇,+費事擲爛個+mon+

原帖由 meia 於 12-02-02 發表
我唔敢睇, 費事擲爛個 mon
x2



好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


子爵府

積分: 14102


18#
發表於 12-2-2 12:50 |只看該作者

回覆:賤嘴雙非於BBC大罵港人(中文字幕已加)

仲有 既然佢地咁睇唔起香港人
咁點解促要令佢地啲仔女成為我地狗民一分子?!




大宅

積分: 3230


19#
發表於 12-2-2 12:51 |只看該作者

Cheap


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-2-2 12:53 |只看該作者
中國咁好,返去生嗎,何必要黎香港自取其辱呢,真係矛盾

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo