2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2017

畀面勳章 爸B勳章


1#
發表於 12-1-31 23:17 |只看該作者
今個新年終於有利是收, 好多親戚都有比我未出世既BB
各位jm有無諗住點幫BB 處理D利是?
我有諗過如果E家開始每年儲起佢,係唔係應該返大陸開個人仔戶口呢,聽人講上面D息高D


大宅

積分: 1328


2#
發表於 12-2-1 16:29 |只看該作者
I also agree too.


複式洋房

積分: 417


3#
發表於 12-2-2 23:33 |只看該作者

回覆:新年利是

Haha!我BB都收到!
呢個提議唔錯




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo