跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2103


1#
發表於 05-11-19 15:18 |只看該作者

今日睇報紙見到呢兩單新聞

第一單 扭斷男嬰手腳 菲傭重囚

疑因接獲僱主通知"做埋呢個月",加上對僱主不滿而發洩在僅有八個月少主身上,以"扭毛巾"方式,扭斷少主手腳的菲律賓女傭,昨日於區域法院被裁定虐兒罪名成立,重判入獄三年半.法官蔡慧蘭宣判時,指該名菲傭因不滿其待遇而向僱主報復,有計劃並有系統的逐步傷害少主,法官亦不相信該菲傭在庭上之證供,直斥其講大話,因此必須重判.


大宅

積分: 2103


2#
發表於 05-11-19 15:25 |只看該作者

Re: 今日睇報紙見到呢兩單新聞

第二單 女嬰飲奶 口鼻溢血亡

一名未領出世紙個半月大女嬰,昨晨喝奶後一睡不醒,口鼻溢血,由母親揭發,報警召救護車將女嬰送院急救,其後證實返魂乏術,死因有待剖驗.警方事後檢走奶粉作進一步檢驗,初步認為事件無可疑.


男爵府

積分: 6770


3#
發表於 05-11-19 16:43 |只看該作者

Re: 今日睇報紙見到呢兩單新聞

呢單昨晚新聞都有講, 我覺得 3 年半都唔算重判, 而且對父母炒就即炒啦, 仲留佢係度湊自己個仔, 真係無痴~ 個仔重要過 1 個月 salary 啦~

tweetycheung 寫道:
第一單 扭斷男嬰手腳 菲傭重囚
[/url]


子爵府

積分: 10397


4#
發表於 05-11-19 18:08 |只看該作者

Re: 今日睇報紙見到呢兩單新聞

同意sirlam, 做乜一個月通知wor
唉 :-(


伯爵府

積分: 16855


5#
發表於 05-11-19 19:09 |只看該作者

Re: 今日睇報紙見到呢兩單新聞

你嗑,即炒俾返一個月佢咪算lor,攪酊個休而家咁,第日都唔知有無後遺症添呀。

我地昨晚睇news report個時同兩個工人講,叫佢地唔好咁對小朋友,如果唔係就要坐監,仲無得再返香港做野同埋3年半無錢攞返屋企。
好彩佢地聽到都有d怕。


子爵府

積分: 10397


6#
發表於 05-11-19 19:13 |只看該作者

Re: 今日睇報紙見到呢兩單新聞

係wor 我係0甘同工人講呀..
又怕教多佢一樣報仇方法
點好呢...


男爵府

積分: 6770


7#
發表於 05-11-19 19:37 |只看該作者

Re: 今日睇報紙見到呢兩單新聞

Addfish

上次教左 jove, 就係係工人面前安裝 web cam 係廳, 唔駛真係 connect 電腦, 等佢知道你地唔係屋企都會睇到佢做野嘛.
[/url]


子爵府

積分: 10397


8#
發表於 05-11-19 20:00 |只看該作者

Re: 今日睇報紙見到呢兩單新聞

sirlam,
問題就係唔放心唉想返工都唔得
要睇住個工人 :-(
你大了哥仔見到一仔出世, 有乜表現呀?
你分身照顧到2個嗎? :tongue:


男爵府

積分: 6770


9#
發表於 05-11-19 20:13 |只看該作者

Re: 今日睇報紙見到呢兩單新聞

Addfish

我果隻係鸚鵡黎, 佢開頭都好驚, 依家唔驚, 不過當我自己一個係屋時, 就會忙 d, 我有時左手抱一仔, 右手餵雀仔, 如果一仔唔扭計, 咁就好 d, 可以分開湊.

我都信唔過工人, 所以寧願辛苦 d, 自己學湊, 睇住自己個仔一日一日咁大, 感覺會唔同 d.
[/url]


男爵府

積分: 6885


10#
發表於 05-11-19 22:16 |只看該作者

Re: 今日睇報紙見到呢兩單新聞

C 啦,
我對手而家勁乾同好熱呀...
我勁洗手, after toilet又洗..餵bb前後又洗...
而家對手有少少痛呀.....
仲有呀..我今日肚痾呀... :-( :-(
點解會咁嫁?


男爵府

積分: 6885


11#
發表於 05-11-19 22:22 |只看該作者

Re: 今日睇報紙見到呢兩單新聞

sorry...
post 錯咗地方tim...
sorry

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo