跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 534


1#
發表於 12-3-7 11:45 |只看該作者
如題。

想問下佢地package包嗰d做型,係唔係到時自己揀的? 小朋友自己着套衫去影得唔得?
環境怎樣? 影相D人NICE嗎?

唔好意思,因為第一次帶BB去影相,想了解一下,有去過的,請分享一下。


侯爵府

積分: 20621


2#
發表於 12-3-7 12:15 |只看該作者
I would like to know too....thanks~
I never mind the rain from the sky, as long as I have the sun in your eyes~


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-3-7 12:36 |只看該作者

有冇媽媽帶過小朋友去studio123影相?

自己造型兩個,佢既造型兩個,總之四個造型,可以用晒佢既衫!but唔一定啱身,仲要唔係太好質地!



點評

milk2008hk    發表於 12-3-7 13:42


別墅

積分: 534


4#
發表於 12-3-7 14:10 |只看該作者

回覆:小軒軒 的帖子

Tks!

影相d人ok嗎?
4個做型個package要影幾耐?





珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-3-7 14:22 |只看該作者

有冇媽媽帶過小朋友去studio123影相?

一個鐘!會睇情況!




大宅

積分: 1506


6#
發表於 12-3-7 14:32 |只看該作者
啲相得唔得?


男爵府

積分: 6301

畀面勳章


7#
發表於 12-3-7 15:10 |只看該作者
我星期日影完呀 , D造型係自已簡 , 可以用返自己D衫 ,

不過我就去紅磡果間 因為元朗裝修呀 所以唔知D人NICE唔NICE

不過我小朋友都幾開心~~


別墅

積分: 611


8#
發表於 12-3-7 15:23 |只看該作者
so far 都OK, 我係元朗影的, 我仲有張counpon可以加送一個造型和5張相的, 有興趣PM我丫..


大宅

積分: 2418


9#
發表於 12-3-7 20:45 |只看該作者

有冇媽媽帶過小朋友去studio123影相?

我影過呀!我覺得d人好好,不停幫手我氹個仔,影左一個鐘到,我攞哂全部相好似1000到~因為張張我都鐘意!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo