烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 4339


1#
發表於 12-2-10 15:55 |只看該作者
點整先好味


珍珠宮

積分: 36239

畀面勳章


2#
發表於 12-2-10 18:43 |只看該作者

回覆:羊架

我落鹽,黑椒同rosemary,已覺得好好味 試過加埋孜然粉,可能份量唔啱,覺得無咩分別。




大宅

積分: 1996


3#
發表於 12-2-10 18:54 |只看該作者

回覆:羊架

鹽+吉之島燒肉汁+雜香草,好味




水晶宮

積分: 55656

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-2-10 19:01 |只看該作者
一定要吸乾血水 再調味

Cheer up! Enjoy every Little Thing in LIFE


男爵府

積分: 5996


5#
發表於 12-2-10 19:39 |只看該作者

羊架

咁你地會去邊到買,因為我住元朗,邊到有新鮮羊架賣?我爭係識去屯門買.




瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 12-2-10 22:08 |只看該作者

引用:咁你地會去邊到買,因為我住元朗,邊到有新鮮

原帖由 likammy 於 12-02-10 發表
咁你地會去邊到買,因為我住元朗,邊到有新鮮羊架賣?我爭係識去屯門買.
小樽同水車管街有西式肉賣



好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


伯爵府

積分: 19432

畀面勳章


7#
發表於 12-2-10 22:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+likammy+於+12-02-10+發表咁

原帖由 szehang420 於 12-02-10 發表
小樽同水車管街有西式肉賣
阿車都有,唔錯的




男爵府

積分: 6776

2018復活節勳章 好媽媽勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-2-11 00:56 |只看該作者

引用:咁你地會去邊到買,因為我住元朗,邊到有新鮮

原帖由 likammy 於 12-02-10 發表
咁你地會去邊到買,因為我住元朗,邊到有新鮮羊架賣?我爭係識去屯門買.
屯門邊度?




別墅

積分: 953


9#
發表於 12-2-11 03:43 |只看該作者

回覆:likammy 的帖子

元朗可去兒興泰度買,因批發較靚,及外面買的羊


男爵府

積分: 5984


10#
發表於 12-2-13 00:42 |只看該作者

回覆:lai123lai123 的帖子

請問下呢間舖係元朗邊到?有羊架買是嗎?




別墅

積分: 953


11#
發表於 12-2-13 04:45 |只看該作者

回覆:aset 的帖子

泛后甜品果條街,相反行車方向,過了迷你薬房便見到,好似收5點,仲有肥牛,貴的安格斯牛扒及黑豚豬都超正,平過出面,買2—3件無黑面,羊


別墅

積分: 953


12#
發表於 12-2-13 04:47 |只看該作者

回覆:aset 的帖子

食咗字⋯羊有不同產地,可問他們才買,雖然批發但幾好有禮貌!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo