烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 14620


1#
發表於 12-2-10 14:56 |只看該作者
請問我滾魚湯, 材料係魚, 豆腐, 同小唐菜. 我想知, 其實係要煲幾耐? 煲一個小時會唔會有問題? 同埋, 係味煲到差不多得時, 先放菜? 放一斤小唐菜會唔會太多? 謝謝?


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 12-2-10 15:51 |只看該作者
豆腐唔好煲咁耐,會好實唔好食,同埋好似豆腐煲得耐唔係咁好.

啲菜睇下你食唔食囉~因為煲到好林好爛你,但係你唔介意未煲耐啲都得~因為菜湯,煲耐啲就無咁涼.

落幾多菜,睇你煲幾多湯....得2條魚,而你又落成斤菜,煲出嚟可能得菜水味,無魚味~

通常呢啲滾湯,都係最多煲半個鐘左右,條魚煎香,倒水滾起,落菜同豆腐,滾多4~5個字,落鹽咁就飲得.


子爵府

積分: 14620


3#
發表於 12-2-10 15:58 |只看該作者
THANKS!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo