美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 5


1#
發表於 05-11-16 17:50 |只看該作者

妊娠紋

:-( :-( 死啦生完bb8個月啦
個胸,patpat,肚同大脾都仲希好明顯既紋係度呀 :evil: :evil:
有冇人可以幫到我呀!
好想著低腰富呀 :-(


禁止訪問

積分: 73927


2#
發表於 05-11-16 21:40 |只看該作者

Re: 妊娠紋

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10555


3#
發表於 05-11-16 22:27 |只看該作者

Re: 妊娠紋

係啊,,,
我d紋重勁,因大肚時重左60磅,,肥得太快,所以勁多紋,其實大肚時我有搽野o架,我唔記得個牌子名!但當時都sell得幾行啊!不過好似起唔到咩成用,,,,所以生完唔搽嘞,而且當時聽講座個姑娘話搽咩都差唔多,佢話紋係會慢慢啖色,而且搽d貴野同cheap野佢都話差唔多,佢自己係姑娘,佢話自己只係搽d一般lotion,因為用貴野效果都一樣個喎!
而家生完個女6年了,紋係重有囉,但以前係好深色(紅色),而家就好似銀色咁,,,,,,


民房

積分: 5


4#
發表於 05-11-17 01:16 |只看該作者

Re: 妊娠紋

兒家哥dskin就好似"粒粒特特"咁好核突呀
d肉好鬆弛呀


子爵府

積分: 10555


5#
發表於 05-11-17 01:48 |只看該作者

Re: 妊娠紋

d肉都重可以做運動嘛,但d紋真係時間耐d先會淡啊!
我而家d紋都幾勁o架,個肚係兩邊至中間都滿晒,pat pat到大脾都滿晒o架!所以去游水都只可以著d短褲一set那一類囉,自己見到都核突,廢事嚇人啦,,,hehhe
唔緊要啦!你想快d firm番就勤d運動,但d紋無乜計仔嘞!hehe~


洋房

積分: 47


6#
發表於 05-11-17 13:33 |只看該作者

Re: 妊娠紋

Mary Kay 的 Replenish C 可減淡及收緊D紋,有人一次過買10盒塗,效果很好!
Helena :-P


男爵府

積分: 5082

好媽媽勳章


7#
發表於 05-11-17 16:46 |只看該作者

Re: 妊娠紋

你可試吓用Herbalife(contouring creme)
§祖兒§ 寫道:
:-( :-( 死啦生完bb8個月啦
個胸,patpat,肚同大脾都仲希好明顯既紋係度呀 :evil: :evil:
有冇人可以幫到我呀!
好想著低腰富呀 :-(


民房

積分: 35


8#
發表於 05-11-17 17:20 |只看該作者

Re: 妊娠紋

DELETED BY WEBMASTER
該用戶已被刪除

9#
發表於 05-11-18 00:17 |只看該作者

Re: 妊娠紋

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 237


10#
發表於 05-11-20 23:16 |只看該作者

Re: 妊娠紋

預防及改善妊娠紋
2 滴橙花精油加上5 ml 甜杏仁油均勻混合


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo