懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   5


男爵府

積分: 7378


1#
發表於 12-6-8 11:19 |只看該作者
今日聽完健康院嗰講座,話要帶冇貼孕婦衛生巾兩包和繃帶!係唔係真係要呢?因為我朋友俾咗有貼既衛生巾我!都唔知買唔買好?




禁止訪問

積分: 2866


2#
發表於 12-6-8 11:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1961


3#
發表於 12-6-8 17:44 |只看該作者

孕婦衛生巾

當你生完(順產),唔知係嬸嬸定護士會幫你着!所以一定會用!六年前聯合順產就是這樣




別墅

積分: 982


4#
發表於 12-6-8 18:52 |只看該作者
扣同貼的m巾有什麼分別??


男爵府

積分: 7378


5#
發表於 12-6-8 19:03 |只看該作者
今日姑娘講嘅時候要用繃帶扣住, 唔会用貼, 因為到時可能會成日換,
和不停流血水...

但我頭先同啱啱生完的朋友講, 她是用有貼的.....

所以我都唔知????


大宅

積分: 2898


6#
發表於 12-6-8 19:06 |只看該作者
回覆 小魚山 的帖子

小魚山扣個隻生前用,貼個隻生完之後著網褲用,東區係咁!同埋扣個隻係用唔哂一包嫁,用得3﹣4片,你生完之後可以繼績用


大宅

積分: 1961


7#
發表於 12-6-8 19:09 |只看該作者

引用:今日姑娘講嘅時候要用繃帶扣住, 唔会用貼,

原帖由 gigi_ypc 於 12-06-08 發表
今日姑娘講嘅時候要用繃帶扣住, 唔会用貼, 因為到時可能會成日換,
和不停流血水...
响醫院用有扣會好D,方便姑娘做嘢!如果無分別都唔駛叮囑產婦要帶有扣衛生巾啦!出左院你鐘意用乜都無所謂啦!




公爵府

積分: 28042


8#
發表於 12-6-8 19:13 |只看該作者

孕婦衛生巾

咁邊隻牌子好用啲?我打算買一pack pack好嘅走佬袋,但又唔知入面包m巾係咩牌子




男爵府

積分: 7378


9#
發表於 12-6-8 19:13 |只看該作者
tonyjackie 發表於 12-6-8 19:09
响醫院用有扣會好D,方便姑娘做嘢!如果無分別都唔駛叮囑產婦要帶有扣衛生巾啦!出左院你鐘意用乜都無所謂啦 ...

ok, 咁又係.....


男爵府

積分: 7378


10#
發表於 12-6-8 19:15 |只看該作者
Dragonmama2012 發表於 12-6-8 19:13
咁邊隻牌子好用啲?我打算買一pack pack好嘅走佬袋,但又唔知入面包m巾係咩牌子



...
高潔絲, 綠色包, 孕婦衛生巾


別墅

積分: 982


11#
發表於 12-6-8 20:04 |只看該作者
cornsiu 發表於 12-6-8 19:06
回覆 小魚山 的帖子

小魚山扣個隻生前用,貼個隻生完之後著網褲用,東區係咁!同埋扣個隻係用唔哂 ...

Oh, IC~吾怪得我見佢醫院張紙寫住要買扣既啦~

thx


大宅

積分: 2225

畀面勳章


12#
發表於 12-6-9 10:21 |只看該作者

引用:回覆+小魚山+的帖子 小魚山扣個隻生前用,

原帖由 cornsiu 於 12-06-08 發表
回覆 小魚山 的帖子

小魚山扣個隻生前用,貼個隻生完之後著網褲用,東區係咁!同埋扣個隻係用唔哂 ...
但東區張list只係話要有扣果隻喎




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


13#
發表於 12-6-9 10:51 |只看該作者

回覆:孕婦衛生巾

有無人知廣華係扣定貼?




大宅

積分: 2898


14#
發表於 12-6-9 13:41 |只看該作者
回覆 Katherinetateno 的帖子

生完之後落得床無人會理同埋扣個隻係好難用....生完之後著網褲都可以用扣,但我見好多媽媽都會揀番用貼


別墅

積分: 869


15#
發表於 12-6-10 11:13 |只看該作者

回覆:孕婦衛生巾

我係廣華30/5生,生完嬸嬸會用醫院特制M巾。之後去完第一篤尿,落得床自己換到或叫嬸嬸幫妳換(落唔到床)。無特別睇妳係用扣定唔扣。自己就like唔用扣




大宅

積分: 4898

虎到金來勳章 牛年勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-6-10 11:23 |只看該作者
QE張紙仔都係寫住用扣吖...但之前見有JM 話QE用貼...所以我都疑惑緊用貼定扣了~~


珍珠宮

積分: 44373


17#
發表於 12-6-10 12:14 |只看該作者

引用:回覆+Katherinetateno+的帖子 生完之後落

原帖由 cornsiu 於 12-06-09 發表
回覆 Katherinetateno 的帖子

生完之後落得床無人會理同埋扣個隻係好難用....生完之後著網褲都可以 ...
我出左院一直用扣果隻啊,不過唔落扣,就咁用。貼果隻有時會痴到毛毛,扯到傷口痛



輸入搜索內容


大宅

積分: 2898


18#
發表於 12-6-11 00:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cornsiu 於 12-06-09 發表回

原帖由 anna_my_baby 於 12-06-10 發表
我出左院一直用扣果隻啊,不過唔落扣,就咁用。貼果隻有時會痴到毛毛,扯到傷口痛



...
其實我唔係好明扣個隻點用...好似扣唔實咁
貼個隻好似簡單啲所以我可能都會用貼




珍珠宮

積分: 44373


19#
發表於 12-6-11 01:57 |只看該作者
cornsiu 發表於 12-6-11 00:12
其實我唔係好明扣個隻點用...好似扣唔實咁
貼個隻好似簡單啲所以我可能都會用貼



...
個扣係唔著UNDER用架,醫院D嬸嬸幫你生完穿紗布帶固定條M巾。
我自己用就冇落扣,著網褲可以固定到個位,唔會移位,C6今日幫我買錯左貼果隻,我都冇撕後面個貼,當冇貼咁用~
輸入搜索內容


大宅

積分: 2380


20#
發表於 12-6-11 09:44 |只看該作者

回覆:孕婦衛生巾

我都係一包有扣,同一包無扣...生之前同生完之後用有扣,方便姑娘e生做野,之後你可以著網褲用無扣既,所以各帶一包就可以...




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo