美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5599


1#
發表於 12-2-13 22:38 |只看該作者
?




別墅

積分: 694


2#
發表於 12-2-13 22:46 |只看該作者

回覆:Haba導出機好用嗎?

我買咗兩星期左右,跟sales姐姐instruction用,到今日為止,自己係明顯覺得塊面既粒粒少左,而且塊面係光滑咗既!尋日我老公都同我講話我塊面既皮膚好似滑咗!




大宅

積分: 2884


3#
發表於 12-2-13 22:54 |只看該作者

引用:我買咗兩星期左右,跟sales姐姐instruction

原帖由 stella.mama 於 12-02-13 發表
我買咗兩星期左右,跟sales姐姐instruction用,到今日為止,自己係明顯覺得塊面既粒粒少左,而且塊面係光滑 ...
how much?有無得導入架?




男爵府

積分: 5599


4#
發表於 12-2-13 22:58 |只看該作者

回覆:stella.mama 的帖子

但膈住塊紙面膜6可以導到烏黑咩





男爵府

積分: 5599


5#
發表於 12-2-13 23:02 |只看該作者

回覆:stella.mama 的帖子

你點樣用,我問朋友借咗,但我用菜瓜水十化粧棉係咁6,但我覺得冇料到




別墅

積分: 694


6#
發表於 12-2-13 23:17 |只看該作者

引用:你點樣用,我問朋友借咗,但我用菜瓜水十化

原帖由 Samforgetme 於 12-02-13 發表
你點樣用,我問朋友借咗,但我用菜瓜水十化粧棉係咁6,但我覺得冇料到



...
講真佢既導出真係睇唔到有咩野導出咗,不過我自己用完就真係覺得塊面既粒粒係少咗嘅!因為自己用手摸塊面既時候係最清楚嘛!另外,我買佢部機同時買埋佢既product,暫時無試其他野!




別墅

積分: 694


7#
發表於 12-2-13 23:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+stella.mama+於+12-02-13+發

原帖由 niyuki_0619 於 12-02-13 發表
how much?有無得導入架?
佢部機好似係千頭啦!有時D節日好似有D set裝!不過好似成日都有既!




公爵府

積分: 28591


8#
發表於 12-2-13 23:29 |只看該作者

回覆:Haba導出機好用嗎?

上個星期日行過問,淨機$1400,買佢d精華$1280,set裝$2200有一枝60ml whitenlady加細枝裝既g露同潔面!




男爵府

積分: 9326


9#
發表於 12-2-14 00:04 |只看該作者

回覆:Haba導出機好用嗎?

我有用過,導出無咩料,導入就非常好!




大宅

積分: 4293


10#
發表於 12-2-14 00:55 |只看該作者

引用:我有用過,導出無咩料,導入就非常好! +

原帖由 winwin417 於 12-02-14 發表
我有用過,導出無咩料,導入就非常好!
我非常應同
因為我都用緊




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo