自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


1#
發表於 12-2-13 14:53 |只看該作者
本帖最後由 rainlamrainlam 於 12-2-13 15:00 編輯

婚後離開娘家,搬左去同c6一家人住.....................
之後發生好多事,再加上家人既一d說話,令我覺得個個已經唔再係自己屋企..
好無奈......同好無助....................
自生自滅..嫁左出去既女如潑出去既水,
他朝一日我個女大個左,我一定唔會咁對自己個女......



(做人永遠都唔好車望椅靠別人..)

點評

lori33    發表於 12-2-13 20:56
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-2-13 14:54 |只看該作者
what happened?


珍珠宮

積分: 38391


3#
發表於 12-2-13 14:57 |只看該作者
我娘家已經變成我細佬+佢既蝗蟲老婆既家,我乜都冇啦!好彩c6對我都ok,如果唔係,我一樣係乜都冇!

點評

Sumyeema1  靠自己!   發表於 12-2-13 15:25
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


珍珠宮

積分: 38391


4#
發表於 12-2-13 14:57 |只看該作者
係咁架啦,睇開d啦

我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


伯爵府

積分: 15470

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-2-13 14:58 |只看該作者
係咪妳一嫁左就叫妳快d清走哂妳d野呀??

但妳都有自己既家,

算數喇~

慢慢妳會看淡~


象牙宮

積分: 227919

2024年龍年勳章


6#
發表於 12-2-13 14:58 |只看該作者
rainlamrainlam 發表於 12-2-13 14:53
婚後離開娘家,搬左去同c6一家人住.....................


之後發生好多事,再加上家人既一d說話,令我覺得個個已經唔再係自己屋企..
好無奈......同好無助....................

講左 d mug?

甘你 c6 家人對你好唔好?




子爵府

積分: 10092


7#
發表於 12-2-13 15:00 |只看該作者
很多時離開了屋企,很多家事上的參予一定沒有以前一樣的了。但是你是媽媽,爸爸的小女兒的身份沒變呀!不要難過!傻妹豬!


男爵府

積分: 6514

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-2-13 15:03 |只看該作者
我未結婚前, 我屋企人都唔多當我係一份子. 結左之後就更加啦. 不過我都預左, 人生就係咁. 自己有自己家庭麻. 唔洗咁唔開心既. 你老公同呀女錫晒你就已經好幸福傢啦.


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


9#
發表於 12-2-13 15:03 |只看該作者
LilianLegend 發表於 12-2-13 14:58
係咪妳一嫁左就叫妳快d清走哂妳d野呀??

但妳都有自己既家,

清走哂d野呢d已一早講左好耐,個陣聽到都有d........
不過比起黎呢d只係好小既事...
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


翡翠宮

積分: 82097

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 12-2-13 15:03 |只看該作者
rainlamrainlam 發表於 12-2-13 14:53
婚後離開娘家,搬左去同c6一家人住.....................
之後發生好多事,再加上家 ...
同路人 外家有事要出錢 , 亞媽就一定會預埋你

點評

Crabtree    發表於 12-2-13 22:51
pugbb  呢句真...  發表於 12-2-13 16:35
知足    發表於 12-2-13 16:34


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-2-13 15:04 |只看該作者
唔知我有無記錯
係咪你老公喺夫妻版開個post數你不是嗰個?

係同老公而家關係點呀?
係咪仲係鬧僵咗?

有咩事冷靜d坐底大家互相商量吓啦
做得兩夫妻有咩係講唔惦數吖

點評

candywong2010    發表於 12-2-13 22:53
我想生三個  原來係佢地.  發表於 12-2-13 15:50
BigB大B  亞貴,你今次好醒目 !!!  發表於 12-2-13 15:41
Sumyeema1  噢,原來系果對夫妻  發表於 12-2-13 15:29


禁止訪問

積分: 32957


12#
發表於 12-2-13 15:05 |只看該作者

引用:Quote:LilianLegend+發表於+12-2-13+14:58+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


13#
發表於 12-2-13 15:05 |只看該作者

回覆:原來離開娘家後,個度已經唔再係我屋企,真係心灰意冷..

我未嫁之前已經冇在娘家,所以自己受過既野絕對吾會比d小朋友受番

加油



好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


14#
發表於 12-2-13 15:08 |只看該作者
清屋依嫁野...從未嫁到嫁人都講
因為真係太多野執完唔想掉..堆積如山

但都好彩無樓主你屋企人咁..好似唔當你自己人
反而老公果邊就真係唔點當你自己人啦

買得多野又話,總知咩都話


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


15#
發表於 12-2-13 15:09 |只看該作者
回覆 亞貴 的帖子

係呀......
原來呀貴你都有奉場~
我同佢算好反..
而家無咩野.......
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


16#
發表於 12-2-13 15:10 |只看該作者
唉......真係左右做人難..
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


17#
發表於 12-2-13 15:11 |只看該作者
唉......真係左右做人難..
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


18#
發表於 12-2-13 15:12 |只看該作者
算啦, 起碼你嫁前果度曾經係你家!
我從來未曾擁有過呢...
不過我而家過得開心就已足夠了!

點評

我想生三個  活在當下  發表於 12-2-13 15:51
conniechan125  x2  發表於 12-2-13 15:38
你若盛開, 蝴蝶便來!


象牙宮

積分: 227919

2024年龍年勳章


19#
發表於 12-2-13 15:26 |只看該作者
wasabi_s 發表於 12-2-13 15:03
未結婚前, 我屋企人都唔多當我係一份子. 結左之後就更加啦. 不過我都預左, 人生就係咁. 自己有自己家庭麻 ...

可憐



珍珠宮

積分: 38391


20#
發表於 12-2-13 15:33 |只看該作者
simple430 發表於 12-2-13 15:03
同路人 外家有事要出錢 , 亞媽就一定會預埋你

所言甚是
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo