跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2814

畀面勳章


1#
發表於 12-2-4 19:27 |只看該作者
BB仲有幾個月就1歲喇,我想幫佢搞個生日會,但係又唔知去邊度搞好,所以想睇吓各位有咩好提議,thanks~




大宅

積分: 2814

畀面勳章


2#
發表於 12-2-5 16:56 |只看該作者

回覆:我係11年嘅媽媽,想請問你哋喺邊度幫bb搞1歲生日會呀?

有無媽媽可以俾吓意見呀




大宅

積分: 1873


3#
發表於 12-2-5 23:37 |只看該作者

回覆:我係11年嘅媽媽,想請問你哋喺邊度幫bb搞1歲生日會呀?

我無特別搞,因為他都唔知發生乜事。




複式洋房

積分: 239


4#
發表於 12-2-21 13:53 |只看該作者
我係冒險樂園攬,個女超開心,不過我超倦。因為攬生日會可以任玩波波池,我個女共玩左4-5轉,約2個鐘。


別墅

積分: 511


5#
發表於 12-2-23 13:34 |只看該作者
我同個囝囝係mcdonald開呀, 佢都玩得好開心, 周圍行...


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


6#
發表於 12-2-29 12:35 |只看該作者
我響屋企CLUBHOUSE搞.

你要睇埋個BUDGET呀, 可以差好遠....買個靚靚兩層蛋糕都成千蚊了.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo