跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 549


1#
發表於 12-2-19 16:45 |只看該作者
試過趁佢開口放針筒餵佢,佢就吐番晒出黎
鍊住個鼻迫佢食,又濁親,
點氹佢食都喊唔停,又掙扎
大家有咩方法令BB肯食藥呢?




別墅

積分: 936


2#
發表於 12-2-19 23:27 |只看該作者

有無方法令BB肯食藥?

次次都要老公先餵到,bb都會係咁扭,老公要夾住bb手腳一擠藥就要㩒佢下巴合埋bb個口,就會吞左。無辦法可以令bb「肯」食藥




複式洋房

積分: 256


3#
發表於 12-2-20 20:34 |只看該作者

回覆:有無方法令BB肯食藥?

Try to mix it with milk.




大宅

積分: 1810


4#
發表於 12-2-21 12:09 |只看該作者
我個B都唔肯食架,我要喂佢既時候,開歌比佢聽,就會好少少,我老公返工,得我一個,到食藥時間,都一定要自己黎.


大宅

積分: 3164


5#
發表於 12-2-21 17:40 |只看該作者
用針筒好快咁支入個口入面...

當然準備o既時候要手腳快...

好快咁支入去..佢自然反應會吞左唔知發生左咩事...


水晶宮

積分: 63629

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


6#
發表於 12-2-22 12:11 |只看該作者
我通常會用針筒o即向口部偏左 或 右位置,唔好向正中...正中好易漏/噴出黎。 唔好一次過...慢慢o即, 一下還一下...以免濁親。

希望你仔仔快些好,不用再吃藥了~~

Childhood is journey, not a race.


大宅

積分: 3938


7#
發表於 12-2-22 13:47 |只看該作者
醫生教用針筒...向口部偏左 或 右位置...伸入d咁o即...就唔會漏/噴出黎..我都試過...work 架....因為我仔都係唔肯食藥~


別墅

積分: 549


8#
發表於 12-2-22 17:34 |只看該作者

回覆:有無方法令BB肯食藥?

唔該哂大家,等我都試下先




大宅

積分: 1438


9#
發表於 12-2-24 18:12 |只看該作者

回覆:有無方法令BB肯食藥?

我將d 薬水放入奶樽到比佢啜,之前用針筒,匙佢都唔肯食!
有次無辨法,試下倒入奶樽,點知佢食灑,所以依家有咩野放入奶樽佢都啜!




伯爵府

積分: 15721


10#
發表於 12-2-25 22:41 |只看該作者

有無方法令BB肯食藥?

我個女食藥水係食到lam lam利架。。。。食晒仲會用渴望既眼神望住我要添食。。。。。。

我試過啲藥水,超難食囉。。。。




洋房

積分: 91


11#
發表於 12-2-28 16:43 |只看該作者

回覆:Kore 的帖子

我之前都用針筒,but 佢死都唔打開口。之後my husband said, he just doesn't like to be forced. 佢叫我扮晒係正嘢咁用spoon feed him. 真係work! 而家見到藥水就坐定定。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo