自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10992

醒目開學勳章


1#
發表於 12-2-27 00:26 |只看該作者
我想幫bb整特區護照+身份証, 有冇人知係咪可以網上整架? 只係攞時帶埋bb去就ok?

thanks! 


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-2-27 00:29 |只看該作者
只可以用郵寄或親身去架咋. 網上申請既要有身份証先可以.


男爵府

積分: 9359


3#
發表於 12-2-27 00:49 |只看該作者

回覆:幫bb整特區護照+身份証?

好似BB唔可以網上申請架




珍珠宮

積分: 48919

馬年勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-2-27 00:51 |只看該作者
我果陣,用郵寄伸請,取證時就帶埋佢地去....

龍鳳媽


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


5#
發表於 12-2-27 00:51 |只看該作者
唔可以淨糸你同bb,我記得糸要搵多一個人去簽名,証明個b糸呢個名,呢張出世紙。

點評

Imagist  是否可以搵人簽定先, 唔駛叫個個人去?  發表於 12-2-27 01:20
不知所謂的乙陸!!!


男爵府

積分: 9576

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 12-2-27 00:55 |只看該作者

回覆:幫bb整特區護照+身份証?

去申請或取證時at least要有一次帶埋BB親身去架




水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


7#
發表於 12-2-27 01:21 |只看該作者
要糸職員面前簽啵。

點評

Imagist  我睇咗張FORM啦! 寫"副署人無須前來本處"!  發表於 12-2-27 01:39
Imagist  依家要架? 我09年幫大囡整時唔駛喎!  發表於 12-2-27 01:36
不知所謂的乙陸!!!


子爵府

積分: 10992

醒目開學勳章


8#
發表於 12-2-27 01:36 |只看該作者
我去灣仔整passport呀! 我唔想喺個度d即影即有機影, 驚影得唔好, 唔知附近最近邊度有得影數碼影証件相呢? 同埋係咪要等一粒鐘先有相囉?


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


9#
發表於 12-2-27 01:38 |只看該作者
咁我唔知家陣要唔要,我個仔糸08年拎既。
不過最好都糸打1823問清楚。

點評

Imagist  我睇咗張FORM啦! 寫;副署人無須前來本處  發表於 12-2-27 01:40
不知所謂的乙陸!!!


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


10#
發表於 12-2-27 01:41 |只看該作者
http://www.gov.hk/tc/residents/immigration/traveldoc/hksarpassport/supportingdocuments.htm

不知所謂的乙陸!!!


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


11#
發表於 12-2-27 01:43 |只看該作者
咁你要拎埋佢既身份證copy囉。
不知所謂的乙陸!!!


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 12-2-27 05:32 |只看該作者
你要填 3張FORM. 影相方面, 凡係拎證件既地方附近都會有影相舖.

點評

Imagist  但我唔知灣仔個間附近邊度有?  發表於 12-2-27 09:52

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo