mimi1234 寫道:
這幾天日日都流,不過就係少少咁,可能係流完傷口未癒,藕藕汁真的OK?洗唔洗加水?thanks.
ywman 寫道:
我個仔細細個就成日流, 重試過流到入院, 好多方法都試過, 去電鼻膜, 看專科等(唔祗一個), 有人教我用蓮藕拃汁飲, 但係好難飲, 你可以加d雪梨或蘋果汁, 比較好飲d, 我比個仔飲咗一排, 好唔好就唔係太清楚, 但應該無壞, 跟住佢太太下, 自自然然就好咗好多, 人地話年紀大, 流鼻血情形就會改善, 加上有人介紹一個專科醫生比我, 我覺佢幾好, 收費唔貴, 佢話我個仔個鼻唔係太好, 特別天氣變既時候就會出事, 所以他會比定d藥我, 天氣變時先用, 平時就放屋企看門口, 都ok喎. 你要唔要個醫生資料呀, 如果要你就pm我