家事百科

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 461


1#
發表於 05-10-31 12:34 |只看該作者

常流鼻血,有什麼辦法改善?

小朋友10歲,到這些天氣就常流鼻血,有什麼方法可以改善?請指教。


男爵府

積分: 5241


2#
發表於 05-10-31 20:34 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

細個時隔離屋媽咪lai問我阿媽借柏葉 (以前屋企種0左一棵)話用柏葉煲水佢俾個仔飲.

得唔得我就唔知道, 你試下問下人有無聽過尼個講法!
    


複式洋房

積分: 200


3#
發表於 05-11-1 00:10 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

我個仔細細個就成日流, 重試過流到入院, 好多方法都試過, 去電鼻膜, 看專科等(唔祗一個), 有人教我用蓮藕拃汁飲, 但係好難飲, 你可以加d雪梨或蘋果汁, 比較好飲d, 我比個仔飲咗一排, 好唔好就唔係太清楚, 但應該無壞, 跟住佢太太下, 自自然然就好咗好多, 人地話年紀大, 流鼻血情形就會改善, 加上有人介紹一個專科醫生比我, 我覺佢幾好, 收費唔貴, 佢話我個仔個鼻唔係太好, 特別天氣變既時候就會出事, 所以他會比定d藥我, 天氣變時先用, 平時就放屋企看門口, 都ok喎. 你要唔要個醫生資料呀, 如果要你就pm我
:-) :-) :-) :-D :-D :-D


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


4#
發表於 05-11-1 00:15 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

我用塘蚤魚煲黑豆加果皮,試吓啦


已刪除用户

積分: 743


5#
發表於 05-11-1 00:15 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 200


6#
發表於 05-11-1 01:20 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

d個方法我都聽過, 但係唔係成日買到塘蚤魚.
alicemun 寫道:
我用塘蚤魚煲黑豆加果皮,試吓啦
:-) :-) :-) :-D :-D :-D


男爵府

積分: 7533


7#
發表於 05-11-1 04:58 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

我細個果時都成日流鼻血,阿媽都成日煲比我飲,都work!

alicemun 寫道:
我用塘蚤魚煲黑豆加果皮,試吓啦


大宅

積分: 1270


8#
發表於 05-11-1 16:34 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

藕藕炸汁, 我個女唔肯飲,
等我特登買左部炸汁機.

另外有無人試過用, 噴務蒸氣機. 唔知得唔得.
喜歡的金句:
己所不欲.勿施於人
世界本來就不公平,但快樂卻是公平的,只要你知足.
一個人的快樂, 不是因為他擁有得多, 而是因為他計較得少


複式洋房

積分: 461


9#
發表於 05-11-1 16:39 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

這幾天日日都流,不過就係少少咁,可能係流完傷口未癒,藕藕汁真的OK?洗唔洗加水?thanks.


大宅

積分: 1270


10#
發表於 05-11-1 17:10 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

mimi1234 寫道:
這幾天日日都流,不過就係少少咁,可能係流完傷口未癒,藕藕汁真的OK?洗唔洗加水?thanks.


藕藕汁真的OK唔OK就唔知,
我個女飲過三次. 就唔肯飲啦.

唔使加水架, 用一小節藕藕加一個雪梨,
啲藕藕好得意架, 如果炸完無立即飲, 會沈澱白色的藕藕粉, 如用熱水沖, 會變白色的糊仔. 有人話甘樣吃重好.

不過我見亞女潮濕天氣就無留鼻血, 所以想買部噴霧機.
喜歡的金句:
己所不欲.勿施於人
世界本來就不公平,但快樂卻是公平的,只要你知足.
一個人的快樂, 不是因為他擁有得多, 而是因為他計較得少


複式洋房

積分: 200


11#
發表於 05-11-1 22:35 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

係乾燥既時候用放濕機係有用架...
:-) :-) :-) :-D :-D :-D


大宅

積分: 1270


12#
發表於 05-11-2 08:34 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

ywman 寫道:
我個仔細細個就成日流, 重試過流到入院, 好多方法都試過, 去電鼻膜, 看專科等(唔祗一個), 有人教我用蓮藕拃汁飲, 但係好難飲, 你可以加d雪梨或蘋果汁, 比較好飲d, 我比個仔飲咗一排, 好唔好就唔係太清楚, 但應該無壞, 跟住佢太太下, 自自然然就好咗好多, 人地話年紀大, 流鼻血情形就會改善, 加上有人介紹一個專科醫生比我, 我覺佢幾好, 收費唔貴, 佢話我個仔個鼻唔係太好, 特別天氣變既時候就會出事, 所以他會比定d藥我, 天氣變時先用, 平時就放屋企看門口, 都ok喎. 你要唔要個醫生資料呀, 如果要你就pm我


個女一連留左2日鼻血,
昨日立刻買左部噴霧機, 都唔係好得.
:-( :-(
我想要個醫生資料
Thanks
喜歡的金句:
己所不欲.勿施於人
世界本來就不公平,但快樂卻是公平的,只要你知足.
一個人的快樂, 不是因為他擁有得多, 而是因為他計較得少


複式洋房

積分: 200


13#
發表於 05-11-2 12:04 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

小寶貝,

噴霧機係輔助個鼻冇咁乾燥, 咁流血機會就會少咗, 但冇醫療作用架, :lol:

醫生資料己pm咗比你lar.
:-) :-) :-) :-D :-D :-D


珍珠宮

積分: 32008

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


14#
發表於 05-11-2 14:23 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

塘蚤魚煲黑豆加果皮,仲有沒有其他材料, 有沒有大概份量, 條塘蚤魚點處理, 煲幾耐呢??


大宅

積分: 1270


15#
發表於 05-11-2 17:14 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

流鼻血放濕機的用處睇睇
喜歡的金句:
己所不欲.勿施於人
世界本來就不公平,但快樂卻是公平的,只要你知足.
一個人的快樂, 不是因為他擁有得多, 而是因為他計較得少


複式洋房

積分: 200


16#
發表於 05-11-2 20:56 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

唔係好明你問咩!
:-) :-) :-) :-D :-D :-D


別墅

積分: 786


17#
發表於 05-11-2 23:56 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

mimi1234 寫道:
小朋友10歲,到這些天氣就常流鼻血,有什麼方法可以改善?請指教。



nose骨敏感令到一接觸凍風凍空氣會流血或
乾燥天氣
呢d係我以前的情況
解決方法好簡單食糖水就得
一星期一碗到
不招人妒是庸才


大宅

積分: 7497


18#
發表於 05-11-3 12:00 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

有線肥媽教用蓮藕榨汁飲好有效架.
argusmum


複式洋房

積分: 200


19#
發表於 05-11-3 14:36 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

咁即係證實咗蓮藕汁係有效law.
:-) :-) :-) :-D :-D :-D


複式洋房

積分: 461


20#
發表於 05-11-3 15:29 |只看該作者

Re: 常流鼻血,有什麼辦法改善?

hqkwtang 寫道:

nose骨敏感令到一接觸凍風凍空氣會流血或
乾燥天氣
呢d係我以前的情況
解決方法好簡單食糖水就得
一星期一碗到

什麼糖水?因為我個小朋友確實有輕微鼻敏感,THANKS

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo