夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1068


1#
發表於 12-3-3 23:47 |只看該作者
和老公結婚十年,加上這2年專注湊仔,完全無理過佢。兩人似同屋主多過兩公婆。自知要做D嘢補救下。但連女人最基本的嗲功也喪失。仲有無得救呀!




男爵府

積分: 5989

BK Milk勳章


2#
發表於 12-3-3 23:52 |只看該作者
個個男人都鍾意自己女人嗲佢架啦,唔一定要嗲聲嗲氣嘅,讚下佢叻、醒咁都算係架,被女人讚到飄飄然,邊個唔like wor


珍珠宮

積分: 30410


3#
發表於 12-3-3 23:53 |只看該作者

回覆:仲有無嗲老公

個個男人都中意人氹比人嗲!有心5怕遲,你都識講好耐無理過佢,佢都dry架!你咪改變下主動去氹下佢囉!5系佢比第二個氹左去就遲了




男爵府

積分: 5819


4#
發表於 12-3-3 23:56 |只看該作者
我C6就係鍾意我嗲佢同贊佢。男人好易氹


男爵府

積分: 5454


5#
發表於 12-3-4 00:29 |只看該作者

回覆:huneybaby 的帖子

好耐都無,個女嗲佢就有,我依家又有左六個月,周身唔得閒,又成日好辛苦,邊有心情嗲佢。




複式洋房

積分: 421


6#
發表於 12-3-4 00:31 |只看該作者
有得救架 加油呀~~


子爵府

積分: 13126


7#
發表於 12-3-4 00:36 |只看該作者

回覆:仲有無嗲老公

有心5怕遲!加油!




大宅

積分: 1068


8#
發表於 12-3-4 00:40 |只看該作者

回覆:仲有無嗲老公

多謝鼓勵。但有D怕羞。都唔知點入手!係唔係關係淡左,會唔識點做.都唔知點解有種格格不入的感覺。




男爵府

積分: 8523


9#
發表於 12-3-4 00:48 |只看該作者
huneybaby 發表於 12-3-4 00:40
多謝鼓勵。但有D怕羞。都唔知點入手!係唔係關係淡左,會唔識點做.都唔知點解有種格格不入的感覺。



...
You mentioned: 這2年專注湊仔,完全無理過佢

Yes I understand how it feels that suddenly you two seem to be living different worlds despite living under the same roof - the husband goes out to work and meets people outside whereas your work and whole life is within the context of family and schools and doctors visits (hopefully not a lot).

However, you can try "deh" him by giving him overview of minor decisions you made for the family during the day and asks him for his opinion or how he would deal with it as if you are seeking his advice. This is what I find works with my c6

This way, you can get him involved a little in household matters and opens up topics for chit chat you both fell asleep in bed.

the point is to make him feel that you and the family needs him, not only for the money, but him in general. Men love to feel being the person in charge, being needed and important.


洋房

積分: 46


10#
發表於 12-3-4 00:56 |只看該作者
Well said. I concur. What guy doesn't want to feel like boss? haha.


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


11#
發表於 12-3-4 01:26 |只看該作者
我無喇
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-3-4 01:39 |只看該作者

回覆:仲有無嗲老公

Everyday 都有




禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


13#
發表於 12-3-4 01:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 12-3-4 01:43 |只看該作者

回覆:仲有無嗲老公

從來少嗲



好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


大宅

積分: 1068


15#
發表於 12-3-4 01:46 |只看該作者

回覆:picture 的帖子

和你所講一樣。技術上的問題是晩晚要陪仔瞓(孖仔)。所以連bedtime chit chat都無機會。有試過想訓練阿仔自己瞓,但佢地一喊,老公都唔忍心,叫我陪返佢地。但叫D姐姐陪,又覺自己做阿媽也不陪對仔是不應該。D時間唔知點分配。

昨天弄了老公鈡意的羅宋湯和牛排,他很喜歡,食了很多。和他提起cityxx 有日本沙㷛和牛,他今日和我一起去買回來吃。我知他也是想氹我的。可能我懶去氹佢啦,定係掛得湊仔分唔到心。總知個人好似蠢左好多咁,唔似以前返工咁精鈴。我會努力試下重拾溫馨。




子爵府

積分: 14900

好媽媽勳章


16#
發表於 12-3-4 02:22 |只看該作者

仲有無嗲老公

我同c6 10年都仲好嗲佢架,其實女人嗲下男人,佢又開心,自己見佢開心,你仲興奮




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


17#
發表於 12-3-4 03:22 |只看該作者

回覆:仲有無嗲老公

我成日都嗲佢,佢都會嗲我




大宅

積分: 2473


18#
發表於 12-3-4 04:08 |只看該作者
岩岩岩,其實個個男人都想人氹想人嗲~~ 我老公也一樣


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


19#
發表於 12-3-4 04:23 |只看該作者

引用:和老公結婚十年,加上這2年專注湊仔,完全

原帖由 huneybaby 於 12-03-03 發表
和老公結婚十年,加上這2年專注湊仔,完全無理過佢。兩人似同屋主多過兩公婆。自知要做D嘢補救下。但連女人 ...
我鐘意面對面坐佢大脾,訓佢心口,攬住佢囉



點評

green1apple  我都鐘意坐大脾架, 其實都鐘意攬住靜靜地係屋企一齊睇電視都好足夠喇!  發表於 12-3-4 22:31
wcpcelia    發表於 12-3-4 14:36
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 30303


20#
發表於 12-3-4 10:14 |只看該作者

引用:個個男人都鍾意自己女人嗲佢架啦,唔一定要

原帖由 VCMS 於 12-03-03 發表
個個男人都鍾意自己女人嗲佢架啦,唔一定要嗲聲嗲氣嘅,讚下佢叻、醒咁都算係架,被女人讚到飄飄然,邊個唔 ...
Yes




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo