自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67242


1#
發表於 12-3-3 22:52 |只看該作者
今日個仔係公園同朋友追逐,阿仔想捉佢,拉佢件衫時朋友仔跌親,有個阿婆見到即同個孫講:拿..呢d人無性架!
大家點睇?


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-3-3 23:34 |只看該作者

引用:今日個仔係公園同朋友追逐,阿仔想捉佢,拉佢

原帖由 emilylam 於 12-03-03 發表
今日個仔係公園同朋友追逐,阿仔想捉佢,拉佢件衫時朋友仔跌親,有個阿婆見到即同個孫講:拿..呢d人無性架!
大 ...
如果跌係地個果係你個仔,你都會心痛喇,亞婆緊張小朋友啫!



36日咋...緊張緊張


大宅

積分: 1499


3#
發表於 12-3-3 23:39 |只看該作者

回覆:被阿婆話小朋友無性..

小朋友跌親公公婆婆系會緊張d,講得又系難聽d既,你當佢吾識其他形容詞算啦



點評

sukisa  係囉  發表於 12-3-3 23:44


翡翠宮

積分: 75714

wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-3-3 23:42 |只看該作者
D呀婆講野係唔諗人地感受嫁....算啦...


公爵府

積分: 28591


5#
發表於 12-3-3 23:44 |只看該作者

回覆:被阿婆話小朋友無性..

我麻都成日話d細路係無性,意思係細個未識性,唔識分輕重,唔知危險,未識人情世故。



點評

wingirl88  agree  發表於 12-3-4 00:25
cy101  AGREE  發表於 12-3-4 00:06
I9528  agree  發表於 12-3-3 23:51


水晶宮

積分: 67242


6#
發表於 12-3-3 23:48 |只看該作者
hate3party 發表於 12-3-3 23:34
如果跌係地個果係你個仔,你都會心痛喇,亞婆緊張小朋友啫!

個仔跌親小小我會覺得無乜野,都唔會怪人,大家小朋友一起玩容易整親在所難免,當時唔係整親阿婆個孫,個阿婆同個孫講呢番話,個心都幾難受,講到我個仔係流氓野仔咁><


大宅

積分: 3827


7#
發表於 12-3-3 23:48 |只看該作者

引用:我麻都成日話d細路係無性,意思係細個未識

原帖由 rean_chau 於 12-03-03 發表
我麻都成日話d細路係無性,意思係細個未識性,唔識分輕重,唔知危險,未識人情世故。



...
同意




珊瑚宮

積分: 118281


8#
發表於 12-3-3 23:49 |只看該作者
老人家係咁講下遮~~~都係佢地口頭禪,


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


9#
發表於 12-3-3 23:50 |只看該作者
咪話唔緊要, 我會慢慢盡量教好佢...

點評

emilylam  咁我都有教個仔玩時小心d唔好整親人..  發表於 12-3-3 23:53
我想要9999呀...


公爵府

積分: 26672

開心吸收勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 12-3-3 23:54 |只看該作者
回覆 rean_chau 的帖子

agree,有的用詞不對。


子爵府

積分: 11028


11#
發表於 12-3-3 23:55 |只看該作者

引用:我麻都成日話d細路係無性,意思係細個未識

原帖由 rean_chau 於 12-03-03 發表
我麻都成日話d細路係無性,意思係細個未識性,唔識分輕重,唔知危險,未識人情世故。



...
呢二個字冇特別意思,樓主甘都嬲?




公爵府

積分: 28591


12#
發表於 12-3-4 00:01 |只看該作者

回覆:oct27_2008 的帖子

自己仔女被人話,唔中意好正常,如果當時亞婆個語氣唔好,嬲多二錢!




水晶宮

積分: 67242


13#
發表於 12-3-4 00:01 |只看該作者
oct27_2008 發表於 12-3-3 23:55
呢二個字冇特別意思,樓主甘都嬲?

又唔係嬲0既,係聽到個心有d難受、唔開心0者~


男爵府

積分: 8276

叻叻勳章 畀面勳章 睛靈勳章


14#
發表於 12-3-4 00:05 |只看該作者

引用:我麻都成日話d細路係無性,意思係細個未識

原帖由 rean_chau 於 12-03-03 發表
我麻都成日話d細路係無性,意思係細個未識性,唔識分輕重,唔知危險,未識人情世故。



...
Agreed! 我都成日咁同我阿媽講,提佢湊孫時要小心些,唔好大安旨意。唔識性=唔識分輕重。好似3-4歳會好奇爬窗呢啲。所以樓主唔需要嬲,阿婆唔係針對你教仔,意思可能係咁細個未知危險會亂跑拉衫啫。




男爵府

積分: 8276

叻叻勳章 畀面勳章 睛靈勳章


15#
發表於 12-3-4 00:09 |只看該作者

引用:Quote:oct27_2008+發表於+12-3-3+23:55+呢

原帖由 emilylam 於 12-03-04 發表
又唔係嬲0既,係聽到個心有d難受、唔開心0者~
可能你把無性聯想到無人性,或聯想到話緊你冇睇實個仔。take it easy,我估阿婆唔係話你。




侯爵府

積分: 20253

好媽媽勳章


16#
發表於 12-3-4 00:23 |只看該作者

回覆:被阿婆話小朋友無性..

我唸係因為阿婆表達能力差及辭窮,根本不知話人無性是什麼意思,因我阿媽都是如此,人講佢又講,不用上心。忘記佢啦。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo