自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4786

畀面勳章


1#
發表於 12-3-2 14:12 |只看該作者
還是買金器俾亞哥? 如果淨做禮一家三口做$5000會唔會太少呢?

點評

fw9166  我個時細妹結婚,所係做了$5000, 一世人兩兄弟姊妹,有今生無來世.  發表於 12-3-2 14:27


伯爵府

積分: 16244

認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章


2#
發表於 12-3-2 14:23 |只看該作者

引用:還是買金器俾亞哥? 如果淨做禮一家三口做$5

原帖由 kit1014 於 12-03-02 發表
還是買金器俾亞哥? 如果淨做禮一家三口做$5000會唔會太少呢?
我結個時無收過自己細妹金器,同老個邊無收過,人情~~~佢地都係公價多少少

你打算做咁多,你哥對你應該好好




瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-3-2 14:31 |只看該作者
我果時結婚, 姑仔有買金鍊俾我.

之後姑仔結婚, 我都有買金鍊 俾佢. 不過我同老公無做人情


男爵府

積分: 8410


4#
發表於 12-3-2 14:47 |只看該作者

亞哥結婚, 洗唔洗買金器俾未來亞嫂?

我結婚時,我自己細佬和妹妹,我老公哥哥和細佬都有送金器,所以佢地結婚我都會禮尚往來。如果送咗金器就封少啲人情



點評

cat1028    發表於 12-3-2 15:12


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 12-3-2 15:10 |只看該作者
好OK了...


公爵府

積分: 29287


6#
發表於 12-3-2 15:34 |只看該作者
不如問下哥哥想要金定cash,或者其他實用物品.


翡翠宮

積分: 86733


7#
發表於 12-3-2 15:35 |只看該作者

回覆:亞哥結婚, 洗唔洗買金器俾未來亞嫂?

通常都係大買細,好小細買大!



點評

faye525  同意~~ 我亞媽話細唔駛買俾大的~  發表於 12-3-4 19:27
cccat01    發表於 12-3-2 17:01
961123  yes  發表於 12-3-2 16:54


子爵府

積分: 12310


8#
發表於 12-3-2 15:57 |只看該作者

回覆:亞哥結婚, 洗唔洗買金器俾未來亞嫂?

你問下哥要邊樣,依家啲金好貴




翡翠宮

積分: 91054

2025勳章蛇年勳章


9#
發表於 12-3-2 15:58 |只看該作者
金器通常係大買比細架...


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-3-2 16:09 |只看該作者
咦..你係妹喎...唔駛買金器..比多D人情就OK.
金器多數都係大買比細...

點評

961123  agree  發表於 12-3-2 16:54
hoiching930  agree  發表於 12-3-2 16:14


大宅

積分: 4786

畀面勳章


11#
發表於 12-3-2 16:26 |只看該作者
月希 發表於 12-3-2 16:09
咦..你係妹喎...唔駛買金器..比多D人情就OK.
金器多數都係大買比細...
bb2 發表於 12-3-2 15:58
金器通常係大買比細架...

我就係想知係唔係咁! 因為我做細, 但結婚先過亞哥, 所以想知有無唔同! 多謝解答~


男爵府

積分: 8927

熱血勳章 好媽媽勳章


12#
發表於 12-3-2 16:30 |只看該作者
只需要送啲首飾都可以,不用買金. 金器等長輩或阿哥家姐送


禁止訪問

積分: 1472


13#
發表於 12-3-2 16:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21825

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 12-3-2 17:05 |只看該作者
我當年買了條金頸鏈比亞嫂,但就唔記得有無另外做人情


大宅

積分: 3356

畀面勳章


15#
發表於 12-3-2 17:10 |只看該作者

回覆:kit1014 的帖子

如果買金器,都要做人情架;其實睇下你同阿哥關係有幾好




珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 12-3-2 17:31 |只看該作者
睇下你果時結婚你阿哥有冇送金比你lo, 如果有, 你應該都要送返金~~


我細佬都就結婚, 佢果時夾份買左對金鈪比我, 所以我會買返對金rings 比佢地, 另再偷偷比多$10000 佢結婚, 一生人得一個細佬, 點都要幫下手既~


大宅

積分: 2416

陪月勳章


17#
發表於 12-3-2 17:44 |只看該作者
回覆 kit1014 的帖子

我同你情況都一樣呀~
不過我都係比多d人情比佢~
  33週了,工作仍然好忙,阿b你要乖d,如果唔係媽媽就好辛苦架啦~


子爵府

積分: 12390

BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 12-3-2 17:54 |只看該作者
我個陣結婚, 老公兩個妹妹冇送金,冇比人情 , 重要同boyfriend去飲宴.


大宅

積分: 3754

畀面勳章


19#
發表於 12-3-2 17:58 |只看該作者

回覆:亞哥結婚, 洗唔洗買金器俾未來亞嫂?

我d呀哥家姐結婚果時我仲十下十下咩都冇送,乜要送禮?唔知佢地有冇嬲我冇送禮




大宅

積分: 2872

畀面勳章


20#
發表於 12-3-4 09:51 |只看該作者

回覆:亞哥結婚, 洗唔洗買金器俾未來亞嫂?

睇下你自己有無能力囉!如果係我,我會送!因為我得一個哥哥!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo