夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13636

好媽媽勳章


1#
發表於 12-2-28 22:51 |只看該作者
日曰放工反泥即打機
近呢2星期,
不會同我講野,,不會同個仔玩,
問1句答1句,上星期仔仔入醫院佢就去salon 染頭髮,2曰都冇泥探過仔仔,
每日反屋淨系系game 同d女仔吹水,
下個月仲話吾比$仔仔交學費,我家庭主婦泥 點算?




禁止訪問

積分: 67964


2#
發表於 12-2-28 22:54 |只看該作者

回覆:我老公系咪吾愛我la?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7057


3#
發表於 12-2-28 22:56 |只看該作者
同佢傾下


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-2-28 22:57 |只看該作者
係咪之前嘈過呀?


男爵府

積分: 5039

畀面勳章


5#
發表於 12-2-29 00:43 |只看該作者
呢D野外人幫唔到~你上黎問人不如問返你老公啦~大家有無坐低好好咁傾過??


伯爵府

積分: 15236


6#
發表於 12-2-29 03:24 |只看該作者

回覆:我老公系咪吾愛我la?

不如你問自己,你老公有無愛過你先啦




珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-2-29 03:28 |只看該作者

回覆:我老公系咪吾愛我la?






子爵府

積分: 11389

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-2-29 06:12 |只看該作者

回覆:我老公系咪吾愛我la?






禁止訪問

積分: 10253


9#
發表於 12-2-29 07:25 |只看該作者

回覆:我老公系咪吾愛我la?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37389


10#
發表於 12-2-29 07:31 |只看該作者

回覆:我老公系咪吾愛我la?

如果個仔病又唔理,仲話學費都唔交,咁好明顯開始想/已經出去玩。
真係要坐底慢慢傾,唔好向佢發脾氣,呢個時候要令佢愛反個家。關心下佢係咪好大壓力。




侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


11#
發表於 12-2-29 07:38 |只看該作者
就算同你發生咩事都好,冇理由會唔理個仔,
明合你冇做野仲話cut家用,係咪用行動話你知
佢有野,快d同佢傾下。


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


12#
發表於 12-2-29 07:45 |只看該作者
冇承擔, 冇責任感, 冇安全感...唔係佢可以比咩生活你, 而係究道你想過咩生活?

無論係出面有女人, 定係佢愛自己多過愛家人...點解男人唔可以直接d講, 仲要玩"本pair", 仲要老婆估估下, 仲要老婆擔心(以後生活). 一係乾乾脆脆, 講清楚, 安排好以後點樣.


男爵府

積分: 6034


13#
發表於 12-2-29 08:34 |只看該作者

回覆:我老公系咪吾愛我la?

好大問題,溝通下吧




禁止訪問

積分: 15254


14#
發表於 12-2-29 08:39 |只看該作者

引用:如果個仔病又唔理,仲話學費都唔交,咁好明

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8880


15#
發表於 12-2-29 08:40 |只看該作者

我老公系咪吾愛我la?

你c6好有問題,無理由連個仔入院都可以唔理,你快d同佢傾吓睇吓發生咩事啦,你一日唔同佢傾一日都唔會知佢點諗




禁止訪問

積分: 73927


16#
發表於 12-2-29 09:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13636

好媽媽勳章


17#
發表於 12-2-29 09:31 |只看該作者

引用:你兩個好後生架?仲掛住打機?正常男人一放

原帖由 ilj 於 12-02-29 發表
你兩個好後生架?仲掛住打機?正常男人一放工回家勁痴住個仔唔放手。

你自己搵定後路喇、自己打工賺錢、仔 ...
冇錯,,我地算後生,我ready 好做mammy,只不過我老公原來未,,,佢之前放工都有癡住仔仔玩,,呢琲變左




子爵府

積分: 13636

好媽媽勳章


18#
發表於 12-2-29 09:35 |只看該作者

引用:你c6好有問題,無理由連個仔入院都可以唔理

原帖由 儍人 於 12-02-29 發表
你c6好有問題,無理由連個仔入院都可以唔理,你快d同佢傾吓睇吓發生咩事啦,你一日唔同佢傾一日都唔會知佢 ...
我已SMS 佢,但佢冇覆我,今朝起身(電腦不嬲長開幫佢掛機),但已經冇開今朝 我問佢佢話"人地"幫佢掛緊,,,問佢邊個佢話"人地囉"
我死曬心 ,佢做d野1步1步離開呢個家



點評

joannewu_0302  第2頭住家?  發表於 12-2-29 09:46


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


19#
發表於 12-2-29 09:42 |只看該作者

沉住條氣, 坐低直接問清楚佢, 唔好係度估...
佢連錢都唔俾, 仔都唔理, 點可以?mouth:mouth:
你若盛開, 蝴蝶便來!


珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


20#
發表於 12-2-29 09:46 |只看該作者
諗定後路, 對自己都好.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo