夫婦情感

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   1


大宅

積分: 2884


1#
發表於 12-3-12 03:42 |只看該作者
吖賤人,你真係好cheap囉!明知人地有老婆既都仲要你埋去?仲要係到扮委屈?点解你仲有面去揾個元配出黎講數?你知唔知個醜字点寫吖!你問個男人點解咁對你,你問下你自己同個男人一齊個時你点解咁對佢老婆吖呢D係報應吖你依家係傷害左兩個人一個係元配,一個係你肚入面個BB吖雖然個男人係選擇左佢老婆,但你知唔知一個女人知識自己個男人出軌有幾大刺激?有幾大傷害吖!人仲要話人地小產左係個天都幫你?我覺得係你間接性害到架一個大肚媽媽係唔受得刺激,仲係要放鬆心情架!你明知人有左仲揾人講數香港依家離婚率咁高咪就係多得你呢D不知所謂既女人囉:;pppp:



點評

munmunme    發表於 12-3-14 01:09
beatriceovo  講得好!!!  發表於 12-3-13 11:57
tuenb0107    發表於 12-3-12 22:47
07mama  冷靜, 冷靜!  發表於 12-3-12 10:37


子爵府

積分: 13914


2#
發表於 12-3-12 04:36 |只看該作者

回覆:第三者之賤貨

There are so many these kinds of ppl in the world ...reli can't understand wt they think ...they are selfish ...only think of themselves ...never care how the others feel ....

Destroying the whole family of a kid or some other ppl , it's "nothing"in their eyes ...they never feel guilty ...

終有一日佢地會有報應的。




大宅

積分: 4689

陪月勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-3-12 05:45 |只看該作者

回覆 回覆:niyuki_0619的帖子

can't agree anymore




子爵府

積分: 11716


4#
發表於 12-3-12 08:11 |只看該作者

第三者之賤貨

返去佢個post度講啦





大宅

積分: 4745

畀面勳章


5#
發表於 12-3-12 09:18 |只看該作者

回覆:第三者之賤貨

都唔明呢啲女人諗咩




公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-3-12 10:01 |只看該作者

回覆:第三者之賤貨

講真個女人係賤,講啲嘢無人性無腦,但好似個男人重賤!我係老婆都離婚,唔係話個老公簡邊個,而係個男人真係好福街!如果我有左知道老公有第二個我一定



點評

三王一后    發表於 12-3-14 17:32


水晶宮

積分: 65725


7#
發表於 12-3-12 10:18 |只看該作者
真係唔明D人奌解可以甘無知,一D都冇懊悔,重要話奌解接受待遇會唔同,我同意個男人話佢玩佢,係因為人地老婆有咗,佢搏-搏,希望藉
著有BB搶番人地既老公。需知人在做,天在看,你-手破壞自己仔女既未來,令佢-出生就沒有爸爸。

點評

肥妹心  agree  發表於 12-3-13 01:15


大宅

積分: 2697

陪月勳章


8#
發表於 12-3-12 10:28 |只看該作者
耐家d靚妹好真係無腦,我姨仔個fd都係甘,攪到我老婆成日問我d下屬有無靚妹,佢有無拍拖,煩到我死講真呀,有時真係好想唔要d靚妹下屬,對佢地好d就以為你溝佢,正一on居女


男爵府

積分: 8793


9#
發表於 12-3-12 10:31 |只看該作者
有腦嘅都唔做小三啦,依家最無辜就係個BB


大宅

積分: 1796

畀面勳章


10#
發表於 12-3-12 10:55 |只看該作者
果個POST!!!我真係睇一次就火爆一次!!真係嬲到震!!!!

點評

beatriceovo  咪係囉,好心啦,仲好意思post出來,如果我係佢父母一巴打死佢!!!!!!  發表於 12-3-13 12:02


子爵府

積分: 12310


11#
發表於 12-3-12 11:33 |只看該作者

回覆:第三者之賤貨

有d人天生變態,我表姐之前大肚,表姐夫有個小3係同事,竟然打比我表姐,話我表姐攞個肚威拹表姐夫,最終表姐夫返來我表姐身邊,我表姐果時情緒好低落,日哭夜哭,我都好擔心她,好彩bb 最終健康出世。




大宅

積分: 2934


12#
發表於 12-3-12 11:39 |只看該作者
回覆 niyuki_0619 的帖子

鬧得好
假如佢阿爸咁對佢阿媽,唔知佢會唔會話佢阿媽小產抵死呢.


大宅

積分: 2613


13#
發表於 12-3-12 11:48 |只看該作者
冷靜D ~ 妳地個個都話個女人賤 (但我地自己咪又係女人:;pppp:)
一隻手掌拍唔响 . 我覺得男人响出邊有第二個 (無論佢對出邊嗰個係玩定認真都好) 當時人三位都要付好大責任囉

點評

Jolin_Yuen  agreed this   發表於 12-3-14 10:30
肥妹心    發表於 12-3-12 20:25
babysuki319    發表於 12-3-12 14:27
cookiekwong    發表於 12-3-12 13:20
fifimanhk  認同~!個男人真係要付好大責任!  發表於 12-3-12 12:15


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 12-3-12 11:49 |只看該作者
呢d正一害人精,
等天收!!!

人地老公都做左決定啦,
仲要攪著人地羅公平,
你搶左人地老公就係對佢太太最唔公平既事呀!
不知所謂!

點評

beatriceovo    發表於 12-3-13 12:04


大宅

積分: 2697

陪月勳章


15#
發表於 12-3-12 11:59 |只看該作者
回覆 cat_lady_128 的帖子

個男人一定有好大責任,但男追女隔重山,女追男隔層紗,唔好睇少而家d靚妹d智障程度同我地d3x歲中層管理層上師對而家d靚妹d既吸引力我有兩個fd都俾d靚妹性騷擾,最後攪到要轉工


男爵府

積分: 6731


16#
發表於 12-3-12 12:05 |只看該作者

回覆:第三者之賤貨

個男人都唔洗恨衰行失應該




珍珠宮

積分: 30213


17#
發表於 12-3-12 12:07 |只看該作者

引用:冷靜D+~+妳地個個都話個女人賤+(但我地自己

原帖由 cat_lady_128 於 12-03-12 發表
冷靜D ~ 妳地個個都話個女人賤 (但我地自己咪又係女人)
一隻手掌拍唔响 . 我覺得男人响出邊有第二 ...
個老婆無辜喎,小三我知係女人,不過係一個不知廉恥嘅女人,個男人亦都好賤,滾得呢個亦滾得n個,仲唔帶套,都唔知呢d男人,賤女人有幾多性病,傳染病?可憐的老婆啦!




大宅

積分: 2884


18#
發表於 12-3-12 12:12 |只看該作者

引用:有d人天生變態,我表姐之前大肚,表姐夫有

原帖由 dogbb2004 於 12-03-12 發表
有d人天生變態,我表姐之前大肚,表姐夫有個小3係同事,竟然打比我表姐,話我表姐攞個肚威拹表姐夫,最終表 ...
真係好彩個BB無事咋!




大宅

積分: 2613


19#
發表於 12-3-12 12:15 |只看該作者
Gmama 發表於 12-3-12 12:07
個老婆無辜喎,小三我知係女人,不過係一個不知廉恥嘅女人,個男人亦都好賤,滾得呢個亦滾得n個,仲唔帶套 ...
講真 , 人永遠都唔會覺得自己有問題架喎 ! 永遠都覺得自己啱哂 . 如果自問自己係十全十美嘅人, 另一半就唔會偷食或鍾意咗第二個啦 ! 總之 , 攪到今日咁, 一定唔會只係一個人嘅問題囉 ! 有時 , 唔好聽一邊講哂 , 對男人都要公平些少 !


大宅

積分: 3867


20#
發表於 12-3-12 12:19 |只看該作者

回覆:第三者之賤貨

唉!可憐女人!行錯左!大家冷靜d,!佢比個男人玩弄自己感情都好慘!大家都係女人呀以家最要緊係詎個Bb




首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo