懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15306

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-3-7 11:20 |只看該作者
本身想打針,健康院姑娘話有一個月一針或三個月一針,好方便,聽人說打針會肥,係咪架?如果食藥會不會肥?除左肥,重有冇其他副作用?thx




子爵府

積分: 13747

2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 12-3-7 11:33 |只看該作者

回覆:產後避孕,擇咩好?苦惱中

食藥最驚唔記得食漏,我試過打針就真係肥同腫,所以諗緊生完帶環




男爵府

積分: 6182


3#
發表於 12-3-7 11:47 |只看該作者
我之前揀左帶環, 人地一個月7日流血, 我就只有7日係停血, 其餘時間就係咁有血, 好似人地就完M少少咁, 又肚痛喎, 結果帶左大半年頂唔順除左, 而家係健康院拎藥食, 暫時唔覺有肥度, 我係手提攪鬧鐘提自己食藥, 咁包無漏


大宅

積分: 1752


4#
發表於 12-3-7 11:55 |只看該作者

回覆:產後避孕,擇咩好?苦惱中

之前我都有打針幾年,一個月打一次會有m,三個月一次會無m。我打開三個月一次有三至四年,無唔舒服。直到姑娘問我會唔會轉食藥先知道長期打針會有骨質疏鬆風險,尤其好年輕已經開始打針!所以我轉咗食藥有7年啦,一停藥就bingo咗!





子爵府

積分: 10743


5#
發表於 12-3-7 12:01 |只看該作者
食啲低劑量啲既避孕藥啦,唔會肥架
帶環我都諗過,但聽人講M到會好痛


男爵府

積分: 7325

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 爸B勳章


6#
發表於 12-3-7 12:08 |只看該作者

回覆:產後避孕,擇咩好?苦惱中

吳好意思!多口問句,避孕藥可否自己去萬0/屈xx買,帶住阿b去睇醫生吳係好方便,返健康院我怕等好耐。其實我生完1年多。阿b已經係一隻馬騮仔,帶埋佢去真係......




大宅

積分: 2923


7#
發表於 12-3-7 14:24 |只看該作者
yan801022 發表於 12-3-7 12:08
吳好意思!多口問句,避孕藥可否自己去萬0/屈xx買,帶住阿b去睇醫生吳係好方便,返健康院我怕等好耐。其實 ...

我之前都係響藥房買咋喎

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo