懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 621


1#
發表於 12-3-6 18:11 |只看該作者
今日照結構,醫生話我胎盤低,有無jm試過咁


大宅

積分: 2978


2#
發表於 12-3-6 18:21 |只看該作者

回覆:今日照結構,醫生話我胎盤低

我都係今日照完結構,醫生都係咁講,佢話32week再番去照囉!休息多啲唔好拎重野,唔好行咁多,佢話見紅就要即刻上急症!




大宅

積分: 2805


3#
發表於 12-3-6 18:25 |只看該作者

回覆:今日照結構,醫生話我胎盤低

我朋友係咁所以DR要佢開刀無得順產重要早左一個月入院瞓床怕有危險woo




別墅

積分: 621


4#
發表於 12-3-6 18:26 |只看該作者

回覆:lauyuenting 的帖子

咁你朋友有冇見紅呀?





複式洋房

積分: 403


5#
發表於 12-3-6 18:50 |只看該作者
我照結構個時, e生都係咁講呀.
我而家32weeks, 聽日約左係私家再照睇下會唔會升返上去, 因為e生話好多人都會慢慢升返上去, 所以都要聽日睇完先知會點呀.


禁止訪問

積分: 4594


6#
發表於 12-3-6 19:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 379


7#
發表於 12-3-6 19:05 |只看該作者
請問胎盤低會有咩影響架?


大宅

積分: 4793


8#
發表於 12-3-6 19:19 |只看該作者
icyyuki 發表於 12-3-6 18:11
今日照結構,醫生話我胎盤低,有無jm試過咁

醫生都係話我胎盤低呀,我16w時照超聲波醫生講既(我仲未照結構)...
醫生話好多衫期既媽媽都會有呢種情況,好多都會慢慢上返,但聽到佢咁講
點都有d驚,我又唔記得問佢有咩要特別注意


別墅

積分: 621


9#
發表於 12-3-6 19:22 |只看該作者

回覆:小邪貓 的帖子

其實醫生都話會慢慢升反上去,但始終都會擔心




大宅

積分: 2978


10#
發表於 12-3-6 19:31 |只看該作者

回覆:icyyuki 的帖子

放鬆啲啦!我又唔係好擔心渣喎!係要比平時小心啲,抖多啲者,到時真係唔升既都只不過係無得順產要捱一刀者!依家眞係可以攞正牌做妲己喇!好好享受一下洗盡c6既日子啦!




大宅

積分: 3939


11#
發表於 12-3-6 20:08 |只看該作者

回覆:今日照結構,醫生話我胎盤低

我頭5個月都係胎盤低,但到第6個月再照已經升番了!真係無野做到,醫生都話9成人會升番的,不過一定唔好同C6行埋喎!




複式洋房

積分: 145


12#
發表於 12-3-7 02:52 |只看該作者

回覆 回覆:icyyuki的帖子

我20週照結構,醫生都話我胎盆底,但而家40W3d阿B都重未出嚟,所以唔好咁擔心…




水晶宮

積分: 54643

畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 12-3-7 03:19 |只看該作者
上胎照結構都係話胎盤底 e生又係話好普遍
多數升番上去 結果後期真係升番上去 最後仲可以順產tim

同埋胎盤底 好似有分幾期嫁
如果e生都無特別同你講咩 唔洗咁擔心住啦


別墅

積分: 621


14#
發表於 12-3-7 10:46 |只看該作者

回覆:今日照結構,醫生話我胎盤低

多謝你地呀!聽完你地咁講個心安樂d




大宅

積分: 4528


15#
發表於 12-3-7 13:44 |只看該作者
我 from 16w 巳照到低, 29w都仲低, 以為唔會升, 竟然 32w normal 番

期間亦無出過血

So not too worry! and nothing you can do, just avoid sex

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo