在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 728


1#
發表於 12-3-24 03:40 |只看該作者
Bb晚晩十點食最後一餐奶,6:30am再食,但晩晩佢都醒兩三次,唔理佢就不停喊唔收聲,起碼要tum 30-45mins ,最近見倒佢開始出牙仔,究竟係唔舒服定係咩問題,出生到而家無一晚瞓得好....朝早加下午都只係瞓3-4個鈡,究竟點解?



點評

bksbb  i used 保嬰單 and worked for my baby ah...  發表於 12-3-24 17:00


複式洋房

積分: 302


2#
發表於 12-3-24 16:23 |只看該作者
牙仔又痛又會燥燥哋, 買d保嬰單食吓好訓d, 又會發小d脾氣. 我仲會放個行針(打打)聲嘅鐘陪佢訓, 等佢安心d.


珍珠宮

積分: 42535


3#
發表於 12-3-25 01:38 |只看該作者
夜晚訓幾多個鐘?飲肥仔水啦!


大宅

積分: 2329


4#
發表於 12-3-25 15:24 |只看該作者
其實大人瞓教有時都會扎醒 我個囝前排有熱痱 夜晚都會喊10~20分鐘
不過又會瞓返 最近夜晚就沒喇
不過出牙仔 佢會好辛苦架
其實瞓3-4個鐘都差不多 我囝囝都係 不過夜晚瞓到10-12個鐘
其實佢精神就ok啦~個個都吾同


別墅

積分: 728


5#
發表於 12-3-26 00:02 |只看該作者

回覆:Minnie2010 的帖子

我尋晚睇BK見倒人話可能有ghost,所以我叫左媽咪幫我去燒野,竟然尋晚無扎醒過,希望今晚都係la....




伯爵府

積分: 16822


6#
發表於 12-3-27 13:33 |只看該作者
可能係出牙
開始食糊仔未? 可能單食奶唔夠飽
我個B嗰時都係咁,開始食糊仔就好返


別墅

積分: 657


7#
發表於 12-3-27 14:17 |只看該作者
可能出牙係咁嘅.我BB而家一歲了都有咁嘅情況.(出親牙都會喊.)


複式洋房

積分: 302


8#
發表於 12-3-27 14:21 |只看該作者
如果你都相信呢d, 可以去黃大仙門口買一個葫蘆仔, 帶埋個葫蘆仔入去入面上香&拜, 之後放係佢床頭陪佢訓, 我呀女都有, 以前d人相信葫蘆可以收咗一d唔好嘅嘢, 我細佬細個成日病, 我阿媽都買咗個俾佢, 可以當裝飾, 又冇壞嘅.


男爵府

積分: 7745

畀面勳章 爸B勳章


9#
發表於 12-3-27 14:22 |只看該作者
出牙真係會有影響㗎!隻牙仔出咗就會好啲㗎啦!


複式洋房

積分: 302


10#
發表於 12-3-27 14:25 |只看該作者
再大d可以買條銀鏈仔再加個圓形玉(肚臍玉)&有d銀牌仔俾佢(叫八掛錢). 都係求個安心.


男爵府

積分: 6272


11#
發表於 12-3-27 14:47 |只看該作者

回覆:點解5個月大BB晩晩扎醒兩三次???

女女試過一次出咗兩小時街,就嘔.只係去附近商埸.結果99查通勝入面叫日腳嘅嘢.入面又真係話果日向邊個方向行.小朋友就有咩病.燒完嘢就ok。幾奇呀.不過燒嘢係求安心,無乜壞嘅.




男爵府

積分: 6272


12#
發表於 12-3-27 14:49 |只看該作者

回覆:假期媽咪 的帖子

怪不得女女隻腳都有粒圓型玉啦.又係99俾bb㗎.




複式洋房

積分: 302


13#
發表於 12-3-27 15:00 |只看該作者
係呀, 圓形嘅玉有定驚安神作用, 好似玉扼咁, 不過如果爛咗記住要換, 因為已經擋咗冇用架啦, 有d人玉扼爛咗再用d金整番, 冇咗作用架啦. 我有d神婆因為唔係用好多錢又可以求個安心. 屋企放葫蘆都幾好放係適當方位又可以吸水, 又似個 (8)字.


別墅

積分: 728


14#
發表於 12-3-27 15:21 |只看該作者

引用:可能係出牙開始食糊仔未?+可能單食奶唔夠飽

原帖由 caramelpudding 於 12-03-27 發表
可能係出牙
開始食糊仔未? 可能單食奶唔夠飽
我個B嗰時都係咁,開始食糊仔就好返 ...
巳經食左個半月la,今日仲嘗試煲粥俾佢,不過佢唔肯死,呢兩晚都係醒2次,有d d改善




別墅

積分: 728


15#
發表於 12-3-27 16:13 |只看該作者

引用:係呀,+圓形嘅玉有定驚安神作用,+好似玉扼咁

原帖由 假期媽咪 於 12-03-27 發表
係呀, 圓形嘅玉有定驚安神作用, 好似玉扼咁, 不過如果爛咗記住要換, 因為已經擋咗冇用架啦, 有d人玉扼爛咗 ...
下...真係咁神奇,但我喺佢出世果陣巳經掛左粒玉




複式洋房

積分: 302


16#
發表於 12-3-27 16:26 |只看該作者
bb 係比較單純會容易d接觸到靈異嘅嘢, 所以d人買樓都會帶個bb去睇吓佢笑定喊, 你去黃大仙求個葫蘆陪吓佢啦, 另今個月唔好俾佢出咁多夜街, (舊曆3月,7月,9月係要小心d), 條街會多d............


別墅

積分: 728


17#
發表於 12-3-27 17:16 |只看該作者

回覆:假期媽咪 的帖子

Omg....睇倒都有d毛管凍...




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo