親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   1


侯爵府

積分: 24118

育兒性格勳章 熱血勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-3-8 17:18 |只看該作者
請問各位去台北坐邊間航空公司好?中華,長榮,港龍,CX??




伯爵府

積分: 19211


2#
發表於 12-3-8 18:29 |只看該作者

回覆:去台北坐邊間航空公司好?

Eva airlines





男爵府

積分: 9197


3#
發表於 12-3-8 21:08 |只看該作者
I like CX


男爵府

積分: 5289


4#
發表於 12-3-8 23:08 |只看該作者
Anyone tried hong kong airline? is it good?


禁止訪問

積分: 534


5#
發表於 12-3-8 23:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1354


6#
發表於 12-3-9 01:02 |只看該作者
中華同華信都,上次去可以台中入台北走


大宅

積分: 4078


7#
發表於 12-3-9 01:26 |只看該作者

引用:中華同華信都,上次去可以台中入台北走

原帖由 Hung1978 於 12-03-09 發表
中華同華信都,上次去可以台中入台北走
價錢係咪會貴啲,如果到台中,走由台北走,thanks




大宅

積分: 1354


8#
發表於 12-3-10 00:29 |只看該作者
都唔係,差不多 。


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


9#
發表於 12-3-10 00:39 |只看該作者
本帖最後由 seaheart88 於 12-3-10 09:15 編輯
giant_japan 發表於 12-3-8 23:08
Anyone tried hong kong airline? is it good?

http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=18196908&extra=page%3D1

被香港航空耍了10個小時!!!! 我氣到哭了!!!!!

http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120310&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=16144262

港航客機故障急降長沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


男爵府

積分: 5289


10#
發表於 12-3-10 00:55 |只看該作者

回覆:去台北坐邊間航空公司好?

Oh oh oh no
I will take hk airline on coming Easter




珍珠宮

積分: 37262


11#
發表於 12-3-10 02:09 |只看該作者
本帖最後由 acyouok 於 12-3-10 02:09 編輯

個凌鍾, 無乜巧唔巧既, 個人中情CX


子爵府

積分: 14457


12#
發表於 12-3-10 08:54 |只看該作者
回覆 acyouok 的帖子

話是這麼說,但選了間一機走天涯的公司,一班 delay 全天都轉不來,所以才會耍了客人十個鐘。


大宅

積分: 4022

BK Milk勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-3-10 09:16 |只看該作者
無事起上黎得果個幾鐘,間間都所謂, 有起事的時候肯定CX/港龍係最好, 我試過高雄番HK機場有D問題, 同一時間好多班機一齊delay, 好多成客係gate度等, 我班港龍話要delay一個鐘, 係gate 度有汽水, 小食派(叫個有D世藝, 比D細路kill time), 隔離?華航 (都係番HK), delay左個半鐘同埋無小食,飲品, 仲有我坐air new zealand 由auckland番HK, 攞行李時發覺個喼比人掟難左, 去airleine 個counter搵人follow up, 都無人理我, 叫天不應, 問地不聞, 隔離CX成team人等住招呼D客人!


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


14#
發表於 12-3-10 20:38 |只看該作者
3月10日香港航空客艙失壓急降長沙
3月06日香港航空飛台乘客 斷糧八粒鐘
3月03日香港航空折返 善後大細超 -洋人住酒店 港人派$150
2月23日香港航空上海班機拒落機乘客獲賠償
2月26日 運送活海豚 香港航空遭抨擊
呢D全部係YAHXX SEARCH番黎,係呢2個星期就有咁多新聞,幫港航講野O既自己SEARCH 下,唔好講樓主arm唔arm啦,但呢間公司係唔係真係冇問題?


copy from disscuss.com.hk
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


別墅

積分: 689


15#
發表於 12-3-11 04:15 |只看該作者
都系揀時間多D,所以就中華,因為好似時間多


男爵府

積分: 6533


16#
發表於 12-3-11 10:53 |只看該作者
KA and CX


侯爵府

積分: 20127

畀面勳章


17#
發表於 12-3-11 17:53 |只看該作者

回覆:去台北坐邊間航空公司好?

1.KA 2.CX 3.CI




男爵府

積分: 6083


18#
發表於 12-3-11 18:58 |只看該作者
中華!


男爵府

積分: 8366


19#
發表於 12-3-11 23:52 |只看該作者

回覆:去台北坐邊間航空公司好?

1. 長榮。 2. CX。 3. 港龍。



冬天的味道

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo